|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
PS2-spill til 3-åringKan noen anbefale et playstation2 spill til ei jente på 3 år? Vi er noviser på spillfronten.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: PS2-spill til 3-åringBuzz Junior Jungle Partyslår veldig godt an hos vår pode og alle jevnaldrende som har prøvd det - jeg har ikke prøvd det på noen som er fullt så små som tre, men det kan godt hende det går bra. Og de enkleste EyeToy-spillene appellerer også veldig til småbarn - da "spiller" man med hele kroppen og ser seg selv på TV-skjermen, i stedet for å bruke en håndkontroller man må lære seg å styre.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: PS2-spill til 3-åringVår 4-åring liker godt Jungle Party - men han trenger litt hjelp og liker ikke så godt å spille mot storesøsknene. |
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PS2-spill til 3-åringJeg ville nok ikke tenkt på å kjøpe PS2 spill til så små. Fra fire-femåralder kan Jungle Buzz og diverse Eyetoyspill være moro. Det er jo selvsagt forskjell på treåringer, så jeg skal ikke si noe kategorisk her. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PS2-spill til 3-åringJungle party, Monster og robot i samme kategori. Buzzerne blir brukt på alle.
|
|
|
#6 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: PS2-spill til 3-åringTakk for tips. Jeg tror nok også en 3-åring er litt liten, men vi har kjøpt PS2 til henne og storesøster til jul. Det går ikke an å bare gi det til storesøster siden lillesøster snart nok kommer til å bruke det hun også. Derfor ønsker jeg å finne et spill som blir mest til henne.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: PS2-spill til 3-åringHar forsøkt å bestille Katamari Damacy fra Amazon nå, men de vil ikke levere på billigste måte - bare en sånn svindyr variant til nesten 30 dollar... |
|
![]() |
|
|