|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Hvordan tirre en gravid mamma ...Mandag ettermiddag, klokka er 16.15. På vei hjem fra barnehage er vi nødt til å handle et par småting til middagen. Sliten 2,5 åring har mye vilje og meninger men veldig kort lunte. Mamma er 4 mnd på vei, banner over hvorfor jeg i huleste kunne være så dum å kjøre innom Meny nå. "Egen vogn!" Den godtas uten diskusjon av mor i dag. Svelger kvalmen og brekker meg forbi fiskedisken mens jeg prøver å forklare 2,5 åringen at han ikke må kjøre på folk med den lille vogna si. "Nei, vi skal ikke ha kjeks. Nei, vi skal ikke ha is". Plukker de nødvendige varene, og endelig i køen. Og den er laaaaaaang. "Så flink du er som kan stå stille i køen. Ja, men vi må vente litt for vi skal betale først. Ja, det er snart vår tur." Når vi endelig kommer frem og begynner å lesse på båndet sier den særdeles lite hyggelige butikkdamen med det veldig strenge og nedlatende blikket at nå er kassa stengt, vi får finne en annen. HÆ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvordan tirre en gravid mamma...
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tirre en gravid mamma...Ikke alle er født med normal folkeskikk nei, herregud.
![]() |
#5 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvordan tirre en gravid mamma...Ja, det var like før. Men det kjørte gjennom hodet mitt at da ville innsatsen jeg hadde gjort så langt i butikken (jeg hadde reddet en del buksebein fra en liten racervogn - for å si det sånn) vært bortkastet, og middagen ville bli bare tull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() |
#11 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tirre en gravid mamma ...Dårlig kundebehandling!
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 27-11-07 kl 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hvordan tirre en gravid mamma ...Hallo?
![]() |
#14 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tirre en gravid mamma ...Makan til dårlig kundebehandling.
![]() |
#17 |
Passiv
|
Jeg også, og så hadde jeg skrevet en liten email til ledelsen for Meny og fortalt dem hvor lite fleksible medarbeidere de har. Møkkafolk. |
![]() |
![]() |
|
|