Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Toget står - gamle kjente treffes på ny

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-07, 10:36   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Toget står - gamle kjente treffes på ny

I dag står togene rundt Oslo. Noen blir sure, men de fleste tar det med et smil. Jeg var heldig og fikk plass på bussen. Den har ikke kjørt veldig langt før en velkjent skikkelse kommer på: Min gamle venninne Chris fra ungdomskolen og videregående. Vi fikk oppdateringer mye koselig snakk. Helt til busse pungterte. Igjen var jeg heldig og vi fikk de siste "sild-i-tønne"-plassene på en passerende buss.

Alt i alt syns jeg det var hyggelig å treffe gamle kjente , noe som mer enn veide opp for ståplass og lang tid for å komme meg på jobb. Men så lurer jeg på hva som er med folk som kjører bil til jobb. Der sto bussen i grøfta. Mange prøvde å haike og 20 biler kjørte rett forbi med en til to mennesker inni før en bil stoppet og tok på folk. Hallo??? Hva tror de vi står med tommelen ut for med en buss i grøfta ved siden av oss? For morro skyld?

Og så fikk jeg meg en latter av det også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 10:45   #2
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Godt du tar det med så godt humør!!!

Jeg er glad jeg hadde fri i dag, og slapp å oppleve togkaoset......
Håper de klarer å rydde opp til i morgen!!!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 19:19   #3
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Bra du er positiv. Kanskje du er hun som var med på Team Antonsen som tok det pent da toget sto og hun måtte kjøre buss? ;-)

  Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 20:59   #4
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Ha'kke vært på TV på årevis det jeg veit om. Men det hjelper jo ikke mye å grine.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:01   #5
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Så hyggelig å treffe kjente i det minste når slikt skjer - jeg hadde muligens bare dratt hjem igjen hvis det var jeg som pendlet med tog.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:18   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Jeg begynner ikke å grine, men er av den agressive typen, kan nesten, men bare nesten ikke beherske meg.
Derfor byttet jeg til jobb 5-10 minutters gåtur hjemmefra, så kan mannen ta seg av pendlingen inn alene. Han tok forresten bilen idag.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:56   #7
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Du lever over hodet ikke opp til signaturen din.
Jeg er imponert.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 23:34   #8
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Men så lurer jeg på hva som er med folk som kjører bil til jobb. Der sto bussen i grøfta. Mange prøvde å haike og 20 biler kjørte rett forbi med en til to mennesker inni før en bil stoppet og tok på folk. Hallo??? Hva tror de vi står med tommelen ut for med en buss i grøfta ved siden av oss? For morro skyld?

Og så fikk jeg meg en latter av det også.

Hadde jeg jobbet i Oslo idag, så ville jeg vært en av de som kjørte forbi. Hvorfor? Fordi jeg aldri i verden tør å ta opp haikere. Da hjelper det ikke om bussen står. Hadde det vært personskade så ville jeg selvfølgelig stoppet og sørget for hjelp, men det blir en annen sak.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 09:04   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Nå går togene igjen. Jeg er litt imponert over hvor raskt de fikk ting på stell.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 09:07   #10
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toget står - gamle kjente treffes på ny

Uff skjønner at det ble kaos ja.Men jeg hadde heller aldri tatt med meg en haiker

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no