Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Familiekalender

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 13:11   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Familiekalender

Jeg skulle så gjerne startet det nye året med en familiekalender a la denne fra Ordning & Reda. Helst med plass til fem familiemedlemmer, der man kan ha oversikt over avtaler osv.

Jeg har ikke funnet det så langt, er det noen som vet om et sted de kan bestilles på nett?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:12   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Familiekalender

Jeg har kjøpt noe lignende i vanlig bokhandel. Der er det plass til fem familiemedlemmer hvertfall.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:25   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Jeg har kjøpt noe lignende i vanlig bokhandel. Der er det plass til fem familiemedlemmer hvertfall.

Er det denne? (Vi har den, kan kjøpes på nett her).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:31   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Europris har i alle fall aktivitetskalendere med plass til 5 medlemmer og datoen pr. måned nedover.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:31   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, der var det jo en. Takk! Norli-butikk er det her i byen, så kanskje de bare ikke hadde fått den en gang jeg spurte etter kalender.

Gammel 29-11-07, 13:39   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Kfuk-kfum speiderne selger en plangleggingskalender der det er 6 kolonner.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:40   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett google kalenderen? Den er så genial! HP får sms en halv time før avtaler vi har, og jeg får 10 minutter før (har stillt det inn slik), og så kan du få mailpåminnelse når du skal noe, og så kan du koble deg opp og se den via internett på telefonen din. :frelst:

Gammel 29-11-07, 13:46   #8
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er det denne? (Vi har den, kan kjøpes på nett her).

Den har vi - med tre familiemedlemmer blir det ei kollonne til hver, en til middager og en til annet diverse. I første omgang må vel lillevenn i magen dele min kollonne?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:03   #9
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har kalenderen som heter "Hjemmets timeplan". Jeg kjøpte den på Norli.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:13   #10
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har brukt denne fra The Metropolitan Museum of Art i noen år. Den anbefales. Jeg syns den er vesentlig bedre enn de andre jeg har sett. Den har fine bilder, og den har en veldig praktisk lomme nederst der man kan putte billetter og lignende – det er plass til ganske mye, og den tåler en del selv om den er av papp.

Amazon pleide å ha den, men jeg fant den ikke der nå, så jeg bestilte direkte fra "The Met". Det kom på 150 kroner for én kalender (med frakt). De sier det tar 2-6 uker da, men jeg tror nå den kommer frem før nyttår – årets varer uansett ut januar. Takk for påminnelsen forresten; det var på tide å bestille nå.

Ben "organzied" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:17   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Takk Ben "organized" Murphy, jeg tror jeg bestiller den jeg! Smart med lomme!

Gammel 29-11-07, 20:43   #12
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det er "must" å ha. Jeg pleier å kjøpe i vanlig bokhandel men det er dårlig utvalg foreløpig.

Gammel 29-11-07, 20:45   #13
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Har du sett google kalenderen? Den er så genial! HP får sms en halv time før avtaler vi har, og jeg får 10 minutter før (har stillt det inn slik), og så kan du få mailpåminnelse når du skal noe, og så kan du koble deg opp og se den via internett på telefonen din. :frelst:

Vi sverger også til den. Utrolig kjekt å ha oversikten uansett om jeg er på jobb eller hjemme!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:48   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Nei, har ikke sett google-kalenderen. Den er helt sikkert kjempebra, men jeg vil ha noe av papir nå - noe å henge på veggen som vi kan se på og få oversikten.

Gammel 08-12-07, 21:48   #15
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi fikk i posten fra kommunen i fjor. Veldig praktisk for der står det litt forskjellig informasjon. Det står hvilket søppel som blir hentet den uken, div. ting som skjer i kommunen osv. Håper den kommer i år også

Gammel 08-12-07, 21:50   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Klarer meg ikke uten familiekalenderen vår fra Norli. Og det selv om vi bare er tre stykker i husstanden .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
familiekalender

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.