|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() FamiliekalenderJeg skulle så gjerne startet det nye året med en familiekalender a la denne fra Ordning & Reda. Helst med plass til fem familiemedlemmer, der man kan ha oversikt over avtaler osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FamiliekalenderJeg har kjøpt noe lignende i vanlig bokhandel. Der er det plass til fem familiemedlemmer hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Familiekalender |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FamiliekalenderEuropris har i alle fall aktivitetskalendere med plass til 5 medlemmer og datoen pr. måned nedover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: FamiliekalenderHar du sett google kalenderen? Den er så genial! HP får sms en halv time før avtaler vi har, og jeg får 10 minutter før (har stillt det inn slik), og så kan du få mailpåminnelse når du skal noe, og så kan du koble deg opp og se den via internett på telefonen din. :frelst:
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: FamiliekalenderDen har vi - med tre familiemedlemmer blir det ei kollonne til hver, en til middager og en til annet diverse. I første omgang må vel lillevenn i magen dele min kollonne?
![]() |
#10 |
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FamiliekalenderVi har brukt denne fra The Metropolitan Museum of Art i noen år. Den anbefales. Jeg syns den er vesentlig bedre enn de andre jeg har sett. Den har fine bilder, og den har en veldig praktisk lomme nederst der man kan putte billetter og lignende – det er plass til ganske mye, og den tåler en del selv om den er av papp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiekalender
Vi sverger også til den. Utrolig kjekt å ha oversikten uansett om jeg er på jobb eller hjemme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
snur
|
![]() Sv: FamiliekalenderVi fikk i posten fra kommunen i fjor. Veldig praktisk for der står det litt forskjellig informasjon. Det står hvilket søppel som blir hentet den uken, div. ting som skjer i kommunen osv. Håper den kommer i år også
![]() |
Emneord |
familiekalender |
|
|