|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Min straks fjortis går helst i slitte dongeri eller treningsbukse og palestinaskjerf til enhver anledning. Jeg har gitt opp å legge meg for mye borti hva han har på seg til daglig. Men på anledninger som julaften og 17. mai er jeg nok skikkelig gammeldags ... Jeg vil at han skal pynte seg.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Kan han ikke dra å kjøpe seg klær på egen hånd da? Hvis du sender med ham penger og sier at han må finne noe som ser pent ut? Han vet sikkert hvor han finner forskjellig typer klær.
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Butikker som selger dresser til voksne har vel ofte (ihvertfall i forbindelse med konfirmasjonssesongen) ihvertfall dresser i små størrelser, kanskje de har bukser også? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Han kan ikke kjøpe noen nye jeans og ha skjorte til? Eller blir det forlite pyntet? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Her går de i nye bukser (mørk dongeri) og ei pen skjorte.
|
|
|
#6 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?M har brukt ny dongeribukse og en skjorte.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Gutten min på 14 syns alt annet enn dress er ubrukelig ved høytidelige anledninger, så her må det forhandles andre veien - kan ikke drive og kjøpe dress hvert år Sist redigert av Frantzen : 02-12-07 kl 21:21. Årsak: Total feilformulering. Sa jo det motsatte av det jeg skulle si, jo! |
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Jeg ville også inngått et kompromiss med en ny jeans og en skjorte til. De er jo ganske fine da
|
|
|
#10 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Min gutt på 13 år liker også å pynte seg.
|
|
|
#11 |
|
Viser tenner
|
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Min prepubertale 11 åring vil gjerne trekke i dress, og det er ikke noen mellomting mellom saggebukse og dress. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?La ham få pynte seg som han selv føler er pent nok. Da har du hvertfall berget husfreden.
|
|
|
#13 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?Jeg tror faktisk fjortisen min vil "godta" pen dongeri og skjorte. Kanskje jeg får overtalt han til å droppe palestinaskjerfet til julemiddagen også.
|
![]() |
|
|