|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...Jeg trenger en sjelden sanglek. Jeg har søkt og søkt på nettet, men finner bare de vanlige sanglekene.... Noen som vet om en sanglek, kanskje fra et annet land...... evnt om en bok der jeg kunne finne noe... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag...
Den har jeg aldri hørt om. Den kunne sikkert være aktuell. Vet du hvor jeg kan finne den evnt. Jeg søkte på tue tue her inne nå, men fant ingenting.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag...Jeg søkte også og fikk opp en skole som hadde brukt den på FN-dagen. Men ingen tekst og beskrivelser. Bare et bilde.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag...Tue tue
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...Sangleker ja. Det holdt vi mye på med da jeg var Barn. Så jeg kan vel en del, men det er vel kanskje de samme som du kan. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...Jeg hadde sangleker med 5. og 6. klasse i høst. Det var de vanlige: "En bonde i vår by" og "Bro, bro brille". Fant noen av de vanligste på internett. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...Jeg har en CD fra Gamle Bergen. Den heter Inn til vegge. Der er alle de gamle sanglekene jeg husker fra barndommen.
|
|
|
#9 |
|
Fjott
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...her er en link til en (tysk?) klappelek jeg lærte da jeg var liten. Skikkelig morsom!!
|
|
|
#10 |
|
Fjott
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...Vi brukte ikke hele sangen ser jeg, men bare :
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...Tusen takk. Den skal jeg prøve. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fjott
|
Sv: Noen som vet om en sjelden sanglek av noe slag ...
|
![]() |
|
|