|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hva liker dine barn best? | |||
Å gi gaver? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 11,76% |
Å motta gaver? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 88,24% |
Deltakere: 34. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Begge deler er stas.
![]() |
#3 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Lillemor liker å være med å kjøpe gaver, pakke de inn og ikke minst å skrive og tegne på kortet, men å gi de bort liker hun ikke, da blir hun alltid så sjenert og forknytt. Alt i alt tror jeg nok absolutt at hun liker best å få gaver ja.
![]() |
#4 |
strikker
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Skal jeg stemme på begge da?
![]() |
#5 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Hm, storebror liker begge deler like godt, men dersom han måtte velge så hadde han nok valgt å få gave selv... Når vi gir bort gaver, så er han nesten like spent som mottaker som skal åpne, selv om han vet hva som er inni der.. Også har han så lyst å fortelle hva som er inni, men han klarer å styre seg og tar heller den " Det er ikke det eller det"
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?
Nei, jeg kjører bare beinharde poller hvor man må velge enten eller.
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Jeg må svare begge deler. Hun elsker å gi bort gaver og elsker å få gaver. Som barn flest.
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Junior syns at alle gavene burde være til han.... Han syntes i allefall ikke noe om å sende alle gavene som ble pakket inn i dag til nord Norge.
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Jeg stemte gi bort fordi han fremdeles ikke har skjønt konseptet med gaver (som er innpakket), men han er veldig stolt og glad når han får gi bort en gave. Det kan nok fort snu.
![]() |
#10 |
strikker
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Jeg boikotter også pållen.
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Mine egne barn liker best å gi bort gaver, husker godt at jeg ble overrasket da jeg skjønte det. Det kom da de begynte i storbarnehage og la ned mer arbeid i å lage gavene selv. Men det er klart dette kan snu, de har begge hatt perioder hvor de heller ville ha hatt gaver enn å gi vekk gaver.
![]() |
#12 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Her mangler alternativet - begge deler er like stas. Det synes i alle fall snuppa mi.
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Denne pållen var også dårlig. Å gi og få er like populært her i heimen. her pakkes små skatter inn hele året (og spesielt rundt jul og til bursdager) for å gis bort og de gleder seg også stort til å få gaver når de har bursdag eller når det er jul. Slik det skal være, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Poden elsker å pakke opp gaver. Det er egentlig ikke så viktig om det som er inni er til han eller ei, han synes det er like gøy å pakke opp uansett. Han er fryktelig stolt når han gir gaver til andre, men blir selvsagt veldig, veldig glad for å få noen selv. Han har i allefall virkelig skjønt julekalender konseptet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Junior liker begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?De syns begge deler er like morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Begge synes det er moro å gi bort gaver (2 og 5 år), men som barn flest, er jeg temmelig sikker på at de liker best å få gaver.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinnoff: Hva liker dine barn best?Hun liker å gi bort gaver, men favoritten er nok å motta, ja.
![]() |
|
|