Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Barnevennlig boområde i London?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 20:18   #1
Sommerjente
Fullverdig medlem
 
Sommerjente sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 56
Sommerjente har et hav av muligheter foran seg
Standard

Barnevennlig boområde i London?

Mannen har fått ny jobb, og de første 3 månedene skal tilbringes i London. Jeg og lillemor på 3 år blir med, og jeg gleder meg veldig! Men hvor i alle dager skal vi bo?

Er det noen her som er godt kjent i London og kan tipse om områder i/like utenfor byen som kan være relativt barnevennlige? Med en park eller to i nærheten etc.

Vi får litt hjelp fra hans nye arbeidsgiver, men må velge område selv, og ingen av oss er spesielt kjent utenfor de største shoppinggatene...

Tar veldig gjerne imot hvis noen har tips eller innspill iforbindelse med hele prosessen "flytte-midlertidig-til-London".....

Sommerjente er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 20:19   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig boområde i London?

I Wimbledon bor det mange norske. Selv bodde jeg i Putney, også der var det mange barnefamilier. Richmond er et alternativ. SørvestLondon.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 20:21   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.503
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig boområde i London?

Fikk han jobben altså? Så flott, gratulerer. Har ikke peiling på London, annet enn at jeg er litt misunnelig på deg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 23:29   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.035
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnevennlig boområde i London?

Vi hadde venner med barn som bodde i Wandsworth, og trivdes der.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 23:34   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevennlig boområde i London?

Chelsea er jo også fint. Og dyrt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 23:49   #6
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnevennlig boområde i London?

Jeg har bodd halve livet i London og kjenner byen veldig godt (og reiser dit faktisk bare om noen timer

Hvor skal mannen din jobbe? Det er slitsomt å være pendler i London, reisevei til og fra jobb bør være så lett som overhode mulig. Derfor ville jeg ha valgt bosted med utgangspunkt i hvor i byen hans arbeidsplass ligger. (Kanskje det er i the City?)

Det er utrolig mange flotte barenvennlige bydeler i London. Selv har jeg en stor preferanse for Vest London, særlig Notting Hill og Maida Vale - fantastiske steder. St Johns Wood, Primorose Hill, Hampstead er også helt nydelige "rolige" steder midt i London .... send meg gjerne PM hvis du vil

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no