Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sofa med dunputer

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 09:08   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sofa med dunputer

Vi skal kjøpe en toseter til å ha på arbeidsrommet, som en liten behagelig kosekrok. Har kikket på et par modulsofaer med mange variasjonsmuligheter og utrolig mange valgmuligheter når det gjelder stoff. På den ene er ryggputene med dun, og det er løse tilleggsputer over armlenene som er i dun. Det kjentes utrolig behagelig ut, men holder det seg bra? Noen som har sofa av den typen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 09:24   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Det høres helt nydelig ut med dunpute i sofaryggen.

Sover dere med dunputer og dundyner forresten? Det er mange som reagerer allergisk på dun, så jeg tenkte med en gang på det da jeg leste innlegget ditt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 09:46   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Ja, vi sover bare med det, og ingen reagerer allergisk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:22   #4
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Vi har en Tomelilla-sofa fra IKEA, kjøpt for 7-8 år siden. Den har store dunputer i ryggen. Dunputene er vel de som har holdt seg best. Resten av sofaen begynner å bli et sørgelig syn. Banker putene jevnlig og de blir som nye hver gang. (Har tenkt å beholde de store putene når vi kvitter oss med sofaen for de kan fint brukes som sitteputer på et barnerom.)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:37   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det høres helt nydelig ut med dunpute i sofaryggen.

Sover dere med dunputer og dundyner forresten? Det er mange som reagerer allergisk på dun, så jeg tenkte med en gang på det da jeg leste innlegget ditt.

Det er en del som reagerer ja så det kan være greit å informere folk man får besøk av hvis man har allergikere i vennekretsen.

Jeg er veldig allergisk mot dun og kjenner noen med dunsofa men det går greit så lenge jeg ta medisiner på forhånd før besøk og ikke selv sitter i sofaen. For andre kan det kanskje være verre?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:40   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Vi har dunputer i sofaen, og de er veldig gode og myke, og lette å forme. Men i vår sofa så har fjæra en tendens til å stikke ut av putene da, til ungenes fryd.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:48   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Vi har en Søren Lund-sofa med dunputer i ryggen, og den er akkurat like fin i dag som da den var ny for seks år siden. Ulempen med dunputer, i mine øyne, er at de må "puffes opp" jevnlig for å se pene ut; etter en uke ser de ganske nedsittet ut hvis man ikke har gjort noe med dem, men de blir altså akkurat like pene når vi dytter dem opp igjen, så jeg synes det er uproblematisk.

Putene våre er hardt stoppet da, så det er ikke akkurat noen dundynefølelse å snakke om der. (Til gjengjeld har vi aldri opplevd noen fjærlekkasje.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 06:33   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Dette er en sofa som skal stå på datarommet vårt, og jeg tror den i svært liten grad vil bli brukt av gjester. Så jeg tror ikke det vil bli stort verre for en evt. allergiker enn det at vi har dundyner i alle sengene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 14:33   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med dunputer

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dette er en sofa som skal stå på datarommet vårt, og jeg tror den i svært liten grad vil bli brukt av gjester. Så jeg tror ikke det vil bli stort verre for en evt. allergiker enn det at vi har dundyner i alle sengene.

Jeg har aldri opplevd at noen har reagert på sofaen vår. (Rettelse: jeg har aldri fått tilbakemelding på at noen har reagert. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no