Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Verdens beste pepperkaker

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 11:02   #1
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Smil

Verdens beste pepperkaker

Det spiste jeg i går.

Min store, lille gutt kom strålende hjem fra barnehagen.
I hendene hadde han en liten pose som han ga til meg, og med stolthet i stemmen og stjerner i øynene sa han:
"Se! Jeg har bakt pepperkake! De skal du få, mamma!"

Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har smakt bedre pepperkaker enn dem jeg fikk i går, da min elskede lille venn hadde bakt pepperkaker for aller første gang.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 14:57   #2
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens beste pepperkaker

Åh. Det høres veldig koselig ut. Jeg vet Tass skal bake pepperkaker i barnehagen sin snart, men jeg skal ikke ha de største forventningene siden han bare er ett år gammel.

  Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 15:15   #3
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens beste pepperkaker

Så koselig Jeg skal hente mine små i barnehagen nå, med ferske pepperkaker som de skulle bake i dag.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 15:20   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens beste pepperkaker

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det spiste jeg i går.

Min store, lille gutt kom strålende hjem fra barnehagen.
I hendene hadde han en liten pose som han ga til meg, og med stolthet i stemmen og stjerner i øynene sa han:
"Se! Jeg har bakt pepperkake! De skal du få, mamma!"

Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har smakt bedre pepperkaker enn dem jeg fikk i går, da min elskede lille venn hadde bakt pepperkaker for aller første gang.

Det tror jeg måtte være den aller beste måten å få meg til og spise pepperkaker på, for det finnes ikke godt. Men om jeg hadde fått en vindskeiv og tykk stjerne så skulle jeg nok spise den med stjerner i øynene jeg også
Men heller pepperkaker enn hvite kakemenn

  Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:06   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens beste pepperkaker

Jeg er ikke så glad i pepperkaker.
Men de barna har laget i barnehagen har jeg alltid spist.

De smaker kjærlighet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no