Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hvor lenge er melk i MM?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 11:35   #1
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Hvor lenge er melk i MM?


Guri for en teit overskrift!!

Men i allefall: jeg ammer og må holde meg til å spise melkefri kost. Dersom jeg skulle finne på få ekstremt lyst på pizza med masse ost feks, hvor lang tid vil det gå før den melken jeg får i meg er ute av MM min?
LilleGutt får bare vondt i magen av det (bitter erfaring)

DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 11:37   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

3 uker ca.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 11:39   #3
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

Så lenge? Jeg vet at det er så lenge i kroppen, men reagerer virkelig barnet på det så lenge etter at man har inntatt melk?

Nachos eller annet knust potetgull kan forøvrig brukes til topping på pizza.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 11:40   #4
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

3 uker ca.

Da dropper jeg den pizzaen heretter ja....

DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:00   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

Det har jo vært en del avisskriverier om produkter som ser ut som ost og selges under navnet "pizzatopping", men som faktisk ikke er ost, bare oljebasert. Kanskje disse svindelproduktene endelig kan komme til nytte?

Her er en artikkel fra Aftenposten.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:18   #6
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det har jo vært en del avisskriverier om produkter som ser ut som ost og selges under navnet "pizzatopping", men som faktisk ikke er ost, bare oljebasert. Kanskje disse svindelproduktene endelig kan komme til nytte?

Her er en artikkel fra Aftenposten.

Såvidt jeg vet er ingen av dem helt melkefrie. Si endelig fra hvis noen finner noe sånt uten melk. På forhånd takk.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:19   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Såvidt jeg vet er ingen av dem helt melkefrie. Si endelig fra hvis noen finner noe sånt uten melk. På forhånd takk.

Nei, det stemmer nok - leste artikkelen først etter at jeg hadde skrevet innlegget.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:24   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Så lenge? Jeg vet at det er så lenge i kroppen, men reagerer virkelig barnet på det så lenge etter at man har inntatt melk?

Nachos eller annet knust potetgull kan forøvrig brukes til topping på pizza.

De reagerer kanskje ikke etter en uke? Jeg måtte avholde meg fra amming en uke mens lillebror fikk MME, og pumpet da. Så fikk lillebror feil medisin, han måtte få mme lenger, jeg fikk ikke amme, spiste fisk og melk, fikk beskjed om å vente minst en uke med å la han die igjen. (Jeg ammet han aldri etter det, jeg turte ikke.)

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 13:48   #9
Mrs Butler
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 119
Mrs Butler er litt kul
Standard

Sv: Hvor lenge er melk i MM?

Ifølge legen min er MM'en "melkefri" etter en uke. Men jeg vet ikke om jeg ville stolt helt på henne.

Mrs Butler er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no