Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Yes!! Coca Cola Zero!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 11:30   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yes!! Coca Cola Zero!

Det går ann å drikke.

Jeg, en cocacoliker, med minst 1 liter omsetning om dagen, trengte dette.
Tenk så mye mindre sukker jeg får i meg nå.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 11:32   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Og så får du all aspartan som en bonus. Deilig!

Jeg er forøvrig enig med deg i at den faktisk smaker godt.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 11:32   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Sikkert ikke så sunt å drikke den kunstige søtningen i de mengdene daglig heller...

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 11:33   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Jeg har lest at cola trekker kalken ut av kroppen. I tillegg til at du drikker lite melk, når du drikker så mye cola, blir det jo ekstra skadelig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 11:34   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Sikkert ikke så sunt å drikke den kunstige søtningen i de mengdene daglig heller...

Gledesdreper.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 11:42   #6
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Gledesdreper.

I know... sorry.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 11:44   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

I know... sorry.


Tilgitt.

Dette er bare et ledd i den totale nedtrappingsplanen. Det verste blir nok å finne et alternativ uten koffein.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 11:48   #8
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Tilgitt.

Dette er bare et ledd i den totale nedtrappingsplanen. Det verste blir nok å finne et alternativ uten koffein.

Slik tenker jeg og. Merker allerede at Cola Zero hjelper mot "sukkersuget", samtidig drikker jeg mindre enn jeg gjorde med cola.

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:04   #9
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Bare til info:

Coal cola Zero smaker nøyaktig slik cola light smakte før. dvs ca for 2 årsiden. For ca 2 år siden gjorde de endring nr 1; gjorde den mer søt. For ca halvt år siden gjorde de endring nr 2: byttet ut søtningsstoffe med sukralose.

Viste dere forresten Norge er ett av Coca -Colas test land? Vi har nemlig et stort forbruk av brus, og en liten befolkning og er derfor et egnet test land. Da den første endringen på Cola Light for 2 år siden var Norge først ute i verden. Etter min mening har Cola Light ofte smakt bedre i utlandet enn i Norge. Jeg likte nemlig ikke den store smaksendringen de gjorde for ca 2 årsiden.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:13   #10
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Bare til info:

Coal cola Zero smaker nøyaktig slik cola light smakte før. dvs ca for 2 årsiden. For ca 2 år siden gjorde de endring nr 1; gjorde den mer søt. For ca halvt år siden gjorde de endring nr 2: byttet ut søtningsstoffe med sukralose.

Viste dere forresten Norge er ett av Coca -Colas test land? Vi har nemlig et stort forbruk av brus, og en liten befolkning og er derfor et egnet test land. Da den første endringen på Cola Light for 2 år siden var Norge først ute i verden. Etter min mening har Cola Light ofte smakt bedre i utlandet enn i Norge. Jeg likte nemlig ikke den store smaksendringen de gjorde for ca 2 årsiden.

Jeg har ikke drukket lightprodukter tidligere. Rett og slett fordi det var en ekkel ettersmak som jeg ikke orket. Det jeg drikker skal være godt. Jeg smakte Cola light for mange år siden og det smakte p....ss....

Jeg visste ikke at vi var testland nei. Dersom cola smaker bedre i utlandet så må det ha med vannkvaliteten å gjøre. Konsentratet skal være likt, så langt jeg vet... det er kun vannkvaliteten som er forskjellig.

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:14   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg har ikke drukket lightprodukter tidligere. Rett og slett fordi det var en ekkel ettersmak som jeg ikke orket. Det jeg drikker skal være godt. Jeg smakte Cola light for mange år siden og det smakte p....ss....

Jeg visste ikke at vi var testland nei. Dersom cola smaker bedre i utlandet så må det ha med vannkvaliteten å gjøre. Konsentratet skal være likt, så langt jeg vet... det er kun vannkvaliteten som er forskjellig.

Signerer. Har aldri likt noe light-brus før, men heller ikke smakt det så nevneverdig ofte.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:34   #12
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Skal ikke Zero muligens trekkes fra markedet? Eller har jeg hørt helt skjevt? De snakket nemlig om dette på radioen i forrige uke.

m|nken er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:39   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Det er snakk om at de blir saksøkt for å bruke Zero-navnet, fordi det visstnok kan forveksles med et øl som het Zero for ørten år siden. :råll:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:51   #14
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er snakk om at de blir saksøkt for å bruke Zero-navnet, fordi det visstnok kan forveksles med et øl som het Zero for ørten år siden. :råll:

Åh..... kjære vene noe så teit. Da må jeg hamstre Zero.... hi hi.....

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:56   #15
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er snakk om at de blir saksøkt for å bruke Zero-navnet, fordi det visstnok kan forveksles med et øl som het Zero for ørten år siden. :råll:

Ah, stemmer det! Hvem var det som har brukt navnet Zero før? Ringnes?

m|nken er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 13:05   #16
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Ah, stemmer det! Hvem var det som har brukt navnet Zero før? Ringnes?

Ringnes hadde brukt det navnet på et lettøl en gang i tiden, ja.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 13:08   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Men hva med Sprite Zero?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 13:12   #18
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men hva med Sprite Zero?

Den ble lansert i 1987, står det. Ringnes fulgte neppe med den gang.
http://www.cocacola.no/action/Go/page/products

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 20-10-06 kl 13:23.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 13:15   #19
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa

Men hva med Sprite Zero?

Den hadde han aldri hørt om, han der infosjefen eller hvem det var som uttalte seg om søksmålet.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 14:15   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yes!! Coca Cola Zero!

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Etter min mening har Cola Light ofte smakt bedre i utlandet enn i Norge. Jeg likte nemlig ikke den store smaksendringen de gjorde for ca 2 årsiden.

Jeg har rik tilgang på CCL uten surkalose, og ofte på glassflaske også

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no