|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holdbarhet på sirupKan ikke forstå annet
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Holdbarhet på sirupSelvfølgelig kan du bruke den. Det står: Minst holdbar til. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Holdbarhet på sirupJeg kan ikke forstå annet enn at den kan fint brukes. :har ikke sjekket holdbarhet på sirupen jeg brukte i peppernøttene:
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holdbarhet på sirupHolder minst hundre år, det er jeg sikker på. Bruker bare sirup til julebakst, så den er utgått på dato minst annenhver gang jeg lager noe, vi har overlevd.
|
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Holdbarhet på sirupSirup er flytende sukker og intet annet og er holdbar i flere år etter datoen på boksen. Det der med holdbarhetsdato på sirup (og sukkerpakken) er litt som med Farris: De er pålagt ved lov å finne på en dato, den betyr ingenting. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Holdbarhet på sirupDet eneste som kan skje er at den krystalliserer seg/stivner i boksen, tror jeg. Da er den vrang å få ut. :erfaren:
|
![]() |
|
|