Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 09:08   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)

Stakkas lille barn!

(Kilde: youtube.com)

Gammel 10-12-07, 09:27   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg bare gråter og gråter

Oh herlighet....

Gammel 10-12-07, 09:34   #3
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fy f....... Håper de råtner i fengslet.

Sitter å stortuter her.

Helt ufattelig.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:36   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan kanskje si litt om hva videoklippet dreier seg? Siden du poster det her så tenker jeg først umiddelbart at det er snakk om krise & sorg som har rammet deg og din familie, men siden det er et Youtube-klipp så er det kanskje ikke det?

Gammel 10-12-07, 09:36   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy faen.

Gammel 10-12-07, 09:38   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva dreier denne linken seg om? Jeg kan ikke åpne her jeg er nå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:39   #7
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Fy faen.
(Det handler om Kelsey Briggs, ei lita jente som ble mishandlet til døde av sin stefar, Nenne.)

Gammel 10-12-07, 09:39   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Lurer jeg også på.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:42   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Stakkars lita.

Gammel 10-12-07, 09:43   #10
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk den ikke opp. Men etter det noen sier har jeg sett denne før og den er sterk.

Gammel 10-12-07, 09:47   #11
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Det handler om en liten jente som blir mishandlet av stefaren med døden til følge..
syke syke mennesker å syke rettssystem...

Stakkars jente!! å stakkars pappaen!!!

Gammel 10-12-07, 09:52   #12
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Hvordan kan noen la slikt skje??
Fy faen,sitter med gåsehud å er faktisk kvalm..

Gammel 10-12-07, 09:54   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den klikket jeg meg desverre inn på på SM for en måneds tid siden. Skulle jeg aldri gjort, jeg var ødelagt hele resten av dagen. Fy fader, jeg blir syk! Jeg blir også så sint at jeg skjelver, jeg har ikke ord for hva jeg har lyst til å gjøre med mennesker som utfører slike handlinger. Jeg tror faktisk jeg kunne blitt forvandlet til et monster om jeg fikk en time alene med slike folk ...

Gammel 10-12-07, 09:58   #14
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må innrømme at jeg nå har sittet og tenkt på dette litt.
Jeg synes jo det er ganske rart at det kan gå så langt. Det var jo mange signaler.
Og de siste bildene av henne, der bar hun jo virkelig preg av mishandling.
Blåmerke på kinnet, og utslitt?
Huff, dette gjorde vondt langt inn i mamma/bestemorsjela mi.

Gammel 10-12-07, 10:00   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil rett og slett ikke åpne den linken nå som jeg skjønner hva den handler om. For jeg vet at jeg ikke vil ha slike bilder på nethinnen

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:03   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg må innrømme at jeg nå har sittet og tenkt på dette litt.
Jeg synes jo det er ganske rart at det kan gå så langt. Det var jo mange signaler.
Og de siste bildene av henne, der bar hun jo virkelig preg av mishandling.
Blåmerke på kinnet, og utslitt?
Huff, dette gjorde vondt langt inn i mamma/bestemorsjela mi.

Helt enig, det er altfor mange som ikke bryr seg, som bare ser gjennom fingrene på sånt. Jeg er selv et barn som ble oversett av omgivelsene, selv om alle kunne se at jeg ikke hadde det godt. Alle visste, ingen gjorde noe. Derfor blir jeg så glad når jeg leser innlegg som feks. Magica sitt, der hun faktisk ringte BV og tok affære da hun så noe som ikke stemte, og jeg blir forbannet og trist når jeg leser noen av svarene i den tråden. Folk bryr seg ikke for mye, de bryr seg for LITE!

Gammel 10-12-07, 10:03   #17
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke orker å se det.

Gammel 10-12-07, 10:07   #18
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt enig, det er altfor mange som ikke bryr seg, som bare ser gjennom fingrene på sånt. Jeg er selv et barn som ble oversett av omgivelsene, selv om alle kunne se at jeg ikke hadde det godt. Alle visste, ingen gjorde noe. Derfor blir jeg så glad når jeg leser innlegg som feks. Magica sitt, der hun faktisk ringte BV og tok affære da hun så noe som ikke stemte, og jeg blir forbannet og trist når jeg leser noen av svarene i den tråden. Folk bryr seg ikke for mye, de bryr seg for LITE!

Du er ikke alene om det. Har et par venninner som er bitre på naboer/familie av samme grunn.

Gammel 10-12-07, 10:13   #19
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var det stefaren som gjorde dette? Grein så fælt at jeg mista litt, trodde det var mamma`n jeg.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:14   #20
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er helt jævelig! Har sett den før, orker ikke igjen enda..er en situasjon jeg desverre kjenner meg altfor godt igjen i.
Har heldigvis gjort alt jeg kan for å forhindre dette og det har hjulpet ,men systemet er ufattelig urettferdig- Hva med å beskytte barnas interesser og trygghet framfor å sikre foreldrenes absolutte rettigheter? Kjenner jeg blir mektig sint!! (skjønner at man må være forsiktig altså, men noen ganger er det ikke tvil og da burde foreldrene råtne og miste alle rettigheter!!)

MAKAN

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.