Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Stakkars Pus

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 20:57   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Stakkars Pus

stakkars stakkars pusen vår.Hun har blitt bitt og herjet med av nabokatten.
Vi så et sår for en ukes tid siden, min dyredatter kikket på det og renset det.
Vi fulgte med og det så helt greit ut.Det tørket og grodde fint.
Så her om dagen syntes jeg det var mistenkelig merkelig rundt detførste såret.
Mistet endel pels og hun drev og slo med halen.
Ny kikk, og det var hevelser og masse sår.
Hun har blitt bitt igjen og det har dannet seg verkebyller og i det hele tatt.
Jeg blir fremdeles kvalm.
Vi har vært på Dyreklinikken nå, hun har fått narkose, det ble renset og hun fikk en antibiotika sprøyte som varer 10-12 dager
Nå sover hun fremdeles, våkner ikke før imorgen

Jeg måtte gå ut mens de holdt på, kjente at jeg ble skikkelig kvalm.Nå er jeg veldig pysete, heldigvis er datteren min tøff.

Dyrt ble det forøvrig, men det spiller ingen rolle.Pus betyr så mye.

Hun ligger der så stakkarslig med skjerm på hodet

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:26   #2
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Pus

Uff så trist. Håper pus blir raskt bra igjen da.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:36   #3
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Pus

Stakkas lille pus! Håper hun blir frisk fort.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:47   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Pus

Uff, stakkars pusen din.

Håper hun kommer seg fort i form igjen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 22:07   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Pus

Huff så leit for pus. Jeg håper hun blir frisk fort.

Vi hadde en mons som måtte til dyrlegen hver gang han var i slosskamp, det ble alltid betennelse i sårene.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 22:15   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.705
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Pus

Huff, ikke noe kjekt når dyrene vår blir herjet med.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 22:17   #7
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Pus

uff ja, vetrinær er dyrt.
Har dere vurdert å forsikre pus? Hvis pus er ofte ute i uhell så lønner det seg.
Den ene katten til mamma havner stadig i bråk, til slutt så fikk hun seg forsikring da det ble dyrt i lengden.


god bedring til pus.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 10:03   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakkars Pus

Huffda, stakkars pusen. God bedring til pusen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 10:06   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Pus

Stakkar pusepjusken - og god bedring til henne.

... Om det er en liten trøst vet jeg hvordan det er å være i andre enden... Katta vår er kongen i gata, og jeg har fått høre via svigerinna mi at det var vår pus som grisebanka vesle nypusen to leiligheter ned i gata, slik at den måtte sys og medisineres for flere hundre kroner...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 10:10   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakkars Pus

Jeg har helt vondt av henn enå
Hun er våken, våknet tidlig i dag.Går på en merkelig måte med bakkroppen.Bedøvelsen sitter i fremdeles for hun klarer ikke det hun normalt klarer.
Ligger og sover nå på rommet sitt.Vi satt eopp varmen litt der og lagde en god myk seng.

Vært og kjøpt litt delikatesse kattemat, hun er ikke særlig sulten.

Det er første gang noe slikt har skjedd med henne, hun er fire år nå.
Hundrelappene fløy fort i går ...det skal være sikkert.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 10:16   #11
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakkars Pus

Uff, dette er noe jeg kjenner igjen.
Min Leon Pusegutt hadde vært i kjempeslosskamp og fått seg en skikkelig omgang, og fikk etterhvert en verkende kul på ryggen.
Det viste seg at det satt igjen en liten bit av kloa fra den andre katten i huden hans, og det var betent av en annen verden.
Det var virkelig ikke noe hyggelig syn da dyrelegen tømte den byllen, men frisk ble han.

God bedring til pusen din, det er ikke noe kjekt for hverken dyr eller eier når sånt skjer!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no