Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et par essensielle spørsmål

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 17:41   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Et par essensielle spørsmål

Skal dorullen henge med den løse delen ( Jeg er så god til å finne riktig ord!) inn mot veggen eller ut i rommet?

Når du er på kino og må gå forbi noen som allerede sitter på raden for å komme til din plass, snur du rompa eller puppene mot dem?

Ja, nå er det helg, og jeg vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger på disse spørsmålene.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:42   #2
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Jeg kan begynne da:

Den løse enden av dorullen skal henge ut i rommet, andre veien er for kjipinger.

Jeg vender rompa til, sånn er det bare.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:44   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Den løse enden på dorullen henger ut i rommet.

Jeg vender rumpen til når jeg går forbi.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:44   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Ut i rommet. HELT KLART!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:47   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Arket skal henge ut. Jeg går med fronten inn mot de som sitter, det er frekt å gå med ræva inn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:47   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Den løse enden på dorullen henger ut i rommet.

Jeg vender rumpen til når jeg går forbi.

Jepp, sånn skal det være.

Magica er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:51   #7
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Var dette et par spørsmål`?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:51   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg kan begynne da:

Den løse enden av dorullen skal henge ut i rommet, andre veien er for kjipinger.

Jeg vender rompa til, sånn er det bare.


Signerer.


Jeg fortsetter med:

Har du pålegget på den flate eller hullete siden av knekkebrødet?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:51   #9
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Haha.. jeg er blind.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:52   #10
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Signerer.


Jeg fortsetter med:

Har du pålegget på den flate eller hullete siden av knekkebrødet?

Hullete! Selvsagt!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:52   #11
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Haha.. jeg er blind.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:52   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Hullete! Selvsagt!

Enig der også. Det andre er baksiden!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:52   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Hullete! Selvsagt!

Jøss. Da er vi to.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:53   #14
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Enig der også.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:56   #15
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jøss. Da er vi to.

Går det an å være uenig i det da? Det er jo på den siden det er plass til mest mulig smør!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 17:58   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Går det an å være uenig i det da? Det er jo på den siden det er plass til mest mulig smør!


Jeg har vokst opp med smøringen på baksiden. Jeg hatet det. Moren min sa: "Da får man jo mindre smør i seg!"

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:04   #17
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Enden skal SELVFØLGELIG henge ut (selv om hverken min mor eller svigermor har skjønt det. )

Jeg snur rumpa fra de jeg går forbi ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:06   #18
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Dorullen skal henge utover.

Rumpa skal mot hodene til de på raden foran - ikke mot de som så elskverdig slipper meg forbi.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:08   #19
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Pålegget skal på den flate siden slik at knekkebrødet beholder stilen selv mens det spises.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 18:09   #20
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et par essensielle spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Pålegget skal på den flate siden slik at knekkebrødet beholder stilen selv mens det spises.


Det må jo alle skjønne. Estetikk er viktig.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no