Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Julegave til vaskehjelpen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 13:30   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Julegave til vaskehjelpen

Kjøper dere det?
Og hva i alle dager skal jeg finne på? Jeg føler liksom at det er litt riktig, men tar gjerne i mot andre tanker.

Gammel 12-12-07, 13:33   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegave til vaskehjelpen

"Ordentlig" gave ville jeg syntes var litt klamt. En liten oppmerksomhet som en blomst, liten konfekt, god kaffe eller noe sånt er vel fint?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 13:34   #3
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

"Ordentlig" gave ville jeg syntes var litt klamt. En liten oppmerksomhet som en blomst, liten konfekt, god kaffe eller noe sånt er vel fint?

Nøyaktig den tanken kom over meg.

Gammel 12-12-07, 13:50   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ga ifjor, første året, og jeg tror hun satte svært pris på en oppmerksomhet.
Jeg kjøpte en fin kurv og la fine servietter, lys og noe annet oppi. De reiser litt fram og tilbake til Polen på ferie, og regnet med at polvarer og annet kanskje ikke var så attraktivt, og det er jo bare ment som en oppmerksomhet.
Iår tenkte jeg på å kjøpe en god bodylotion eller noe i den dur. Det kan jo hende en vaskehjelp ville sette pris på at du la igjen ekstra penger som julegave.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 13:52   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer konfekt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 13:52   #6
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg ga ifjor, første året, og jeg tror hun satte svært pris på en oppmerksomhet.
Jeg kjøpte en fin kurv og la fine servietter, lys og noe annet oppi. De reiser litt fram og tilbake til Polen på ferie, og regnet med at polvarer og annet kanskje ikke var så attraktivt, og det er jo bare ment som en oppmerksomhet.
Iår tenkte jeg på å kjøpe en god bodylotion eller noe i den dur. Det kan jo hende en vaskehjelp ville sette pris på at du la igjen ekstra penger som julegave.

Ja, jeg vet at hun sliter litt med penger.
Kanskje et gavekort på Sten&Strøm i stedet for penger?
Hun har fortalt at hun er spilleavhengig...

Gammel 12-12-07, 14:02   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ja, jeg vet at hun sliter litt med penger.
Kanskje et gavekort på Sten&Strøm i stedet for penger?
Hun har fortalt at hun er spilleavhengig...

Hm, da er det kanskje bedre å gi gavekort eller noe annet ja.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-12-07, 14:06   #8
Line*
Expired

Standard

Men en oppmerksomhet er på sin plass. Ja?

Gammel 12-12-07, 14:07   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pleid å gi konfekt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 14:12   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenkte å gi et gavekort på et senter her.

Gammel 12-12-07, 14:13   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Er det vaskehjelp fra f.eks. Polen, ville jeg gitt litt ekstra penger.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 14:15   #12
Line*
Expired

Standard

Vaskehjelpen her er norsk. Hun var barnepike for mine barn da de var små.

Gammel 12-12-07, 14:26   #13
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har jeg ikke vaskehjelp, men hadde jeg hatt det, så tror jeg nok at jeg hadde gitt henne julegave.

Gammel 17-12-07, 15:42   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lurt på å gi noe sjokolade eller noe annet godt, eller så var jo idéen om lys og servietter også noe. Har tenkt å bruke maks 100 kroner på gaven, men så får hun litt ekstra penger i tillegg den siste dagen som er til torsdag.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 15:43   #15
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har lurt på å gi noe sjokolade eller noe annet godt, eller så var jo idéen om lys og servietter også noe. Har tenkt å bruke maks 100 kroner på gaven, men så får hun litt ekstra penger i tillegg den siste dagen som er til torsdag.

Ja, hun skal få litt ekstra penger. Hun kommer på fredag.
Tenker jeg kjøper et eller annet på Body Shop eller noe.

Gammel 17-12-07, 16:36   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Ja, da var min vaskehjelp her i dag, siste gang før jul, hun reiser på hjem en måned på ferie, og hun som hun pleier å vaske sammen reise for to uker siden. Så jeg rakk rett og slett ikke å huske på noe. Men betalte rikelig mer enn det hun skulle hatt, så det ble julegaven iår.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 17-12-07, 16:59   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskehjelpen min reiser på juleferie i morgen, skulle vært her på torsdag.
Sist hun var her tenkte jeg på julegave.
Det må bli noe når hun kommer tilbake i januar.

Gammel 17-12-07, 18:15   #18
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ja, da var min vaskehjelp her i dag, siste gang før jul, hun reiser på hjem en måned på ferie, og hun som hun pleier å vaske sammen reise for to uker siden. Så jeg rakk rett og slett ikke å huske på noe. Men betalte rikelig mer enn det hun skulle hatt, så det ble julegaven iår.

Bonus er bra.

Gammel 17-12-07, 18:18   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den vaskehjelpen vi har nå, har bare vært her tre ganger så langt. Selv om jeg er fornøyd føler jeg ikke for å gi ekstra penger eller så veldig stor gave etter så kort tid, så jeg har kjøpt en konfekteske til henne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 18:20   #20
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er det vaskehjelp fra f.eks. Polen, ville jeg gitt litt ekstra penger.

Det gjorde jeg i dag.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.