|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Mamma vil kjøpe noe fra nøstebarn til meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Vi fikk ullfleecepose fra Nöstebarn da Try ble födt, den har hette og armer, resten er pose med glidelås, jeg syntes den var kjempepraktisk og helt uunværlig.
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Jeg ville absolutt gått for undertøy! Det er det innerste laget som er viktigst.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Siden det ligger under barneutstyr så er det til småen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Undertøy er viktigst..
|
|
|
#8 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Vi har hatt stor glede av de ribbestrikkede ullbuksene. Storebror fikk en slik (str. 74/80) da han var ca 6 mnd., og den brukte han i tre(!) vintre før den ble for liten og det var slitt hull på den. De er lange i størrelsen men kan brettes opp i beina og sitter godt inntil beina pga ribbestrikken og kan derfor brukes lenge.
|
|
|
#9 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Ja, den ribbestrikka buksa er jo en klassikere.. Spesielt jeg med jenter som bruker de under skjørt på kalde dager. Men det er også super under en dress.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Pysjamas! De er kjempedeilige. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Dette er ikke vanskelig i det hele tatt. Hvis du skal ønske deg én ting ville jeg helt klart ønsket meg en pysjamas med fot. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Pysjamas (vi er veldig fornøyd med den uten fot, bruker tynne ullsokker til) og ull/silkebody |
|
|
|
|
|
#14 |
|
...
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Ribbestrikket genser og ullbukser. Jeg har str 86-92 til lillebror og der er utrolig deilige å bruke isteden for dress. Buksen går langt opp på brystet og genseren langt under rompa. En god oppbrett på armen og litt rynkete på beina, men da kan han ha klærne minste en om ikke to vintere til. Virkelig verdt pengene.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Ribbestrikket genser/ullbukse. Kjempeherlig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Ullfleece - uten tvil
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Ribb-bukse, ribbgenser, ullfleece, pysjamas og bodyer. Strømpebukser og stillongser kjøper jeg ikke fra Nøstebarn da de slites ut på under en måned, så der kjøper jeg billige i bomull. Men bodyene er kjempegode, pysjamasene likeså, og ullbuksene og genserene er utrolig deilige og varme. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Jeg elsker den ribbestikka buksa og kan varmt anbefale den. Kjøpte str 86/92 og har brukt den siden han var 6 mnd. Den er så god når han er på gulvet og leker seg og ikke minst når vi skal ut. Tror jeg skal kjøpe genseren til han også i julegave. Ellers så skulle jeg ønsket meg ullpysjen til han i julegave, men han reagerer på ull rett på kroppen så jeg er usikker på om det er lurt?
|
|
|
#19 |
|
trøtt
|
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Og hvis du får noen "småpenger" igjen har i hvert fall vi vært godt fornøyd med de luene i ullfrotté. Har en stripete grå nå, og den passer i hvert fall lillesøsters hode perfekt! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?Ullfleece-dressen er hittil min absolutte favoritt frå Nøstebarn. Den er mjuk og varm og veldig enkel å få av og på ein sprellande unge.
|
![]() |
|
|