Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 15:18   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?

Mamma vil kjøpe noe fra nøstebarn til meg.
Pappa og, men der skal jeg være med og plukke ut noe på fredag.

Hva skal jeg ønske meg?

Har utedress som jeg har arvet. Elsker den.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 15:20   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nøstebarn - hva skal jeg ønske meg?

Vi fikk ullfleecepose fra Nöstebarn da Try ble födt, den har hette og armer, resten er pose med glidelås, jeg syntes den var kjempepraktisk og helt uunværlig.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 15:20   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Til deg eller til barnet?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 15:21   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville absolutt gått for undertøy! Det er det innerste laget som er viktigst.

Gammel 12-12-07, 15:29   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Siden det ligger under barneutstyr så er det til småen

Undertøy ja.. synest de er så veldig dyr

Føler jeg får mer for pengene lenger ute.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 15:32   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror har sluttet helt å bruke Janusundertøyet sitt etter at han fikk nøstebarnundertøy. Kvaliteten er veldig god, absolutt verdt pengene.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 15:32   #7
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Undertøy er viktigst..
Jeg ville absolutt valgt bodier og bukser..
Alt av ullfleece også. Den brune ullfleece buksa er kjempe fin.
Ellers ville jeg valgt en god lue og sokker.
Den sparkebuksa uten bein er kjempe fin og god. Den i ullfleece..
Egentlig kunne jeg vel bare sagt alt i ullfleece

Gammel 12-12-07, 15:35   #8
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har hatt stor glede av de ribbestrikkede ullbuksene. Storebror fikk en slik (str. 74/80) da han var ca 6 mnd., og den brukte han i tre(!) vintre før den ble for liten og det var slitt hull på den. De er lange i størrelsen men kan brettes opp i beina og sitter godt inntil beina pga ribbestrikken og kan derfor brukes lenge.

Ellers har ullfleecedress med glidelås vært et godt kjøp - til å sove i vogn med og seinere til å ha under parkdress.

Gammel 12-12-07, 15:36   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, den ribbestrikka buksa er jo en klassikere.. Spesielt jeg med jenter som bruker de under skjørt på kalde dager. Men det er også super under en dress.

Gammel 12-12-07, 19:04   #10
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pysjamas! De er kjempedeilige.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:11   #11
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Dette er ikke vanskelig i det hele tatt. Hvis du skal ønske deg én ting ville jeg helt klart ønsket meg en pysjamas med fot.

Dette fordi barna aldri blir for kalde når de sparker av seg dynen, eller klamme fordi det blir for varmt. Det er jo nydelig for barna å være perfekt temperert hele natten, og bonus til foreldrene er alle de unødvendige oppvåkningene fordi barna blir for kalde dere slipper.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:17   #12
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi ønsker oss visst polvotter fra nøstebarn. De er visst veldig bra.

Gammel 12-12-07, 20:06   #13
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Pysjamas (vi er veldig fornøyd med den uten fot, bruker tynne ullsokker til) og ull/silkebody

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:37   #14
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ribbestrikket genser og ullbukser. Jeg har str 86-92 til lillebror og der er utrolig deilige å bruke isteden for dress. Buksen går langt opp på brystet og genseren langt under rompa. En god oppbrett på armen og litt rynkete på beina, men da kan han ha klærne minste en om ikke to vintere til. Virkelig verdt pengene.

Gammel 13-12-07, 12:08   #15
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ribbestrikket genser/ullbukse. Kjempeherlig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:14   #16
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Ullfleece - uten tvil

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:39   #17
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Ribb-bukse, ribbgenser, ullfleece, pysjamas og bodyer. Strømpebukser og stillongser kjøper jeg ikke fra Nøstebarn da de slites ut på under en måned, så der kjøper jeg billige i bomull. Men bodyene er kjempegode, pysjamasene likeså, og ullbuksene og genserene er utrolig deilige og varme.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:49   #18
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker den ribbestikka buksa og kan varmt anbefale den. Kjøpte str 86/92 og har brukt den siden han var 6 mnd. Den er så god når han er på gulvet og leker seg og ikke minst når vi skal ut. Tror jeg skal kjøpe genseren til han også i julegave. Ellers så skulle jeg ønsket meg ullpysjen til han i julegave, men han reagerer på ull rett på kroppen så jeg er usikker på om det er lurt?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:54   #19
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Og hvis du får noen "småpenger" igjen har i hvert fall vi vært godt fornøyd med de luene i ullfrotté. Har en stripete grå nå, og den passer i hvert fall lillesøsters hode perfekt!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:17   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ullfleece-dressen er hittil min absolutte favoritt frå Nøstebarn. Den er mjuk og varm og veldig enkel å få av og på ein sprellande unge.

Me har strl. 74/80 trur eg, og den er med hette og knappar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.