Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå har jeg gjort noe skummelt ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 17:30   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg gjort noe skummelt ...

Jeg kasta alle enkemenn sokkene, jeg ikke har funnet makkeren til på år og dag. Den ene var t.o.m. en babysokk etter jentene..
Så nå er alle enkemenn sokkene kastet..

Det er skikkelig skummelt..

Sist redigert av Superior : 12-12-07 kl 17:38.
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:32   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå har jeg gjort noe skummelt..

Det går nok fint.

Gammel 12-12-07, 17:33   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Oj oj. Nå kommer partnerene til de kasserte sokkene til å strømme frem fra der du minst aner. De kommer til å plage deg i årevis

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:34   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg kasta alle enkemenn sokkene, jeg ikke har funnet makkeren til på år og da. Den ene var t.o.m. en babysokk etter jentene..
Så nå er alle enkemenn sokkene kastet..

Det er skikkelig skummelt..

Jeg skjønner deg inderlig godt, det er så skummelt at jeg ikke har kommet så langt selv.

La oss håpe det går bra!

Gammel 12-12-07, 17:38   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Oj oj. Nå kommer partnerene til de kasserte sokkene til å strømme frem fra der du minst aner. De kommer til å plage deg i årevis

Men ryddig ble det jo..

Gammel 12-12-07, 17:38   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Men ryddig ble det jo..

Du er klar over at du har startet en ond sirkel som du aldri får brutt nå? Det er ikke forsent å snu!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:40   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er redd Zol har rett. :erfarensokkekaster:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 17:41   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

I have a plane, skjønner dere.. Jeg har kastet det i en søplesekk, og den skal mannen få kjøre med i bilen en stund. Ergo, så dukker alle sokkene opp, og alle får seg et ligg. Altså sokkene..

Gammel 12-12-07, 17:46   #9
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 18:03   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå har jeg gjort noe skummelt ...

Du er så smart Superior!
...og modig som fy
Tammen er livredd for enkemennenenes forbannelse

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 18:07   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det der hadde aldri jeg turt. Selv om det er på tide... Tror vi skal investere i noen nye sokkepar jeg. Ti til hvert familiemedlem, men det spørs hvor lenge det holder likevel.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 18:23   #12
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Drømmer om å kaste hele sulamitten jeg, og få helt nye gode deilige varme sokker!!

Ride si sapis ...
Gammel 12-12-07, 19:10   #13
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Drømmer om å kaste hele sulamitten jeg, og få helt nye gode deilige varme sokker!!

Det vurderer jeg også! Det hadde vært deilig det. Kanskje vi skal gjøre det til neste jul, si at vi bare ønsker oss gode, varme sokker.

Gammel 12-12-07, 19:17   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå kommer de tilbake, med alle slektningene sine. Vær beredt!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:42   #15
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nylig gjort det samme. Kastet en hel Elfakurv full.
Det var deilig, og jeg angrer ikke.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:48   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan jo ikke bare kaste de! Tenk om den andre dukker opp da! Jeg synes det er litt gøy å gjenforene parene, jeg da...

Gammel 12-12-07, 19:50   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg kan jo ikke bare kaste de! Tenk om den andre dukker opp da! Jeg synes det er litt gøy å gjenforene parene, jeg da...

De blir jo gjenforent i de evige vandremarker.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:16   #18
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Jeg er en ivrig matchmaker jeg altså, men noen klynger seg litt for hardt til singeltilværelsen.

.. mon tro hvaslags promiskiøsiteter som står i fare for å skje med disse singelfantene liggende i årevis. (utroskap kan lett bli for fristende på slike travle "alfor få rene klær dager")

Nei, jeg velger å tro at maken deres har forlatt dem for en grunn! Om de da dukker opp igjen ETTER søpla er kastet ut for godt, ja da tar jeg det som ett tegn på at min teori er bænkers!

Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 12-12-07 kl 20:25.
Gammel 12-12-07, 20:20   #19
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Romantisk!!

Jeg er dessuten litt usikker på hva jeg skal ha liggende på vaskemaskinen hvis jeg skal kaste alle enkemennene her! I værste fall blir det orden på vaskerommet!!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:05   #20
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tøff, du.
Jeg har også en liten kurv i skapet hvor jeg tar vare på enmanns-sokker og tar den frem når jeg bretter klær i håp om at det dukker opp en savnet sokk.. det ligger mange der så ikke vet jeg hvor den andre sokken egentlig blir av, selv om jeg lurer litt på om jeg skal riste litt i dynetrekkene som som ikke blir så ofte brukt lengre...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.