Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Har kjøpt fisk i dag

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 14:33   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt fisk i dag

520 literen har nå fått litt liv.
Det ble noen skalarer, praktbootia, en gullpleco, tigerbarber, 1 sølvhai,noen maller pluss litt til. Men de er så bitte små alle sammen ennå. Utvalget av fisk er ikke det helt store, men nye fisker kommer vel etter hvert.

Nå ser jeg at jeg burde har malt undersiden av trappa også.




__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 14:36   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Det var kjempefint, men du skal få slite når du ligger på kne under der for å gjøre rent oppi. Husk at når du har kjøpt skalarer så har du bundet deg litt, da de er ram til å spise på slørfisker. Så opplys om at du har skalarer når du skal kjøpe mer fisk, sånn at du ikke ender opp med Sodoma og Gomorra oppi der.

Lykke til som akvarist.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 14:39   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Jeg vet det er litt kronglete, men det står trygt. Slørfisk kommer vel neppe hit. Her blir det kun rovfisk.
Vi har en 200-liter i stua med "snille " fisker.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 14:57   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Det passet veldig godt der da.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 15:25   #5
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Gratulerer med nye fisker
Det var virkelig ett staselig akvarium !

:missssunnelig:

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 17:12   #6
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Stilig!

(Jeg trodde først du hadde fyllt fryseren, og var imponert over at den er så stor - 520 liter, og dessuten den eksotiske middagsmenyen. )

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 18:21   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Takk! Fiskene er bare noen cm ennå, men de fleste skal bli bortimot 30 cm. Jeg gleder meg til de blir store.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 19:02   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Stilig!

(Jeg trodde først du hadde fyllt fryseren, og var imponert over at den er så stor - 520 liter, og dessuten den eksotiske middagsmenyen. )

Det trodde jeg også.

Gratulerer med flott akvarium da.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 19:57   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Stilig. Gratulerer.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 20:59   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

ÅÅ så fint!! Skikkelig stillig.

Kan jeg spør om du har malt trappa selv?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 21:24   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Ja, den har jeg malt selv. Både gangen og trappa. Det var furupanel som hadde mørknet betraktelig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 21:50   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Gratulerer med nye fisker i akvariet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 23:39   #13
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Hva, skal du ikke ha en torsk!?! :selvopptatt:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 23:49   #14
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Skulle gjerne hatt det, men vi bor så langt fra havet. Det er vanskelig med saltvann opp hit.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:55   #15
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Flott !

Scalarene dine ser bra ut. Hvor stor stim kjøpte du av tigerbarbene ?

(vi har fått scalareegg i helgen, jeg er lykkelig som en liten unge...)

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 10:10   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Jaaa, det der var litt annet enn det scvæææære akvariet mitt på ....10 liter eller noe sånt. Men det skal bli forandring på det når vi kommer oss hjem igjen etter endte studier. DA skal vi ha akvarium med litt morsommere fisker enn slørhaler.
Akvariet ditt var utrolig fint!

  Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 10:33   #17
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Flott !

Scalarene dine ser bra ut. Hvor stor stim kjøpte du av tigerbarbene ?

(vi har fått scalareegg i helgen, jeg er lykkelig som en liten unge...)

Vi har bare to, den ene ser ikke frisk ut.
Jeg venter på at butikken får inn flere.
Det kommer mere etter hvert. Jeg vil ha noen få store fisker, oppe har vi flere hundre. Det er alt for overbefolket. Men å gi småfiskene til rovfiskene har jeg ikke hjerte til.

Skalaregg. Så koselig. Har du mange skalarer?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 10:51   #18
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

200-litern. Meget overbefolket!

Her skal jeg få nye planter!

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 20:58   #19
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Så fine akvarium du har!

Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:01   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt fisk i dag

Det er overbefolkning av guppy, men jeg har ikke hjerte til å kjøpe noe rovfisk for å begrense det. Guppyene tok knekken på sverddragerne mine.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no