Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dagens pakkelapp-tips

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 15:09   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Lyspære

Dagens pakkelapp-tips

Jeg deler mitt tips som jeg har fått massevis av gode tilbakemeldinger på.

Gi ungen(e) en nisselue og la de leke med denne. Spill dem gjerne ekstra opp. Finn fram kamera og knips i vei. Ikke oppstilte finfin-bilder, men lekne morsomme blinkskudd. Ta ca. en million bilder av ungen - med nisseluen. Dradd ned i øynene, øverst på topplokket og så videre. Om du er ekstra estetisk, så kle ungen i rød genser, eventuelt i bar overkropp.

Så printer du disse i små størrelser (jeg bruker passbilde-størrelsen i windows). Lim på farget papp i julefarge - eller kjøp sånne lapper på Panduro. Du lager de minst like fin sjøl med farget papp.

Bruk hullemaskin til hull og skriv til/fra på baksiden. Vips så har du en original og flott pakkelapp. Dette er en superslager for besteforeldre og annen familie.

Lykke til.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 15:13   #2
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dagens pakkelapp-tips

Takk for supert tips

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 15:22   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dagens pakkelapp-tips

Jeg leste overskriften som Dagens polakk-tips…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 15:26   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagens pakkelapp-tips

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg leste overskriften som Dagens polakk-tips…

I wish.... Hent en polakk, gi han en vaskekost, sett deg i sofaen og nyt. Sånn da har du et polakk-tips på tampen.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no