Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er førstemann våken!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 07:25   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er førstemann våken!

Hva bringer så dagen din?

Jeg har to febersyke unger og skal trekke to visdomstenner i sånn "halvnarkose" i dag.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 07:32   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Lykke til hos tannlegen! Vi har besøk av svigermor som bor i Gøteborg og hennes kusine som bor i Beograd. Så her er det tradisjonell jugoslavisk mat om dagen, masse godt! Svigermor er av den typen som ikke lar meg gjøre noenting når hun er her, og det passer meg i grunnen ganske bra

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 07:36   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Vi drar til Gøteborg i dag, så nå skal jeg pakke for Junior og meg. Mannen får ordne seg selv Broren min har fått seg dame der borte så dessverre har barnevakten min flyttet :egoist:

Lykke til hos tannlegen i dag Myrsnipa!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 07:40   #4
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Lykke til hos tannlegen i dag! Og riktig god bedring til tullene dine!

Mannen og jeg skal på fest i dag, så jeg skal kjøre minstemann til foreldrene mine senere i dag! Da får vi også anledning til å sove litt ut i morgen!

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 07:42   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Vi er også tidlig oppe. Snuppa våknet da pappaen dro på jobben. Vi skal ordne og fikse litt her hjemme, og så skal vi ned og hente brødrene mine (17 og 14 år) på stasjonen i 12-tida. De tar seg en bytur med jevne mellomrom for å få shoppet litt og truffet favorittniesen sin!

I morgen har jeg store forhåpninger om å få sovet litt lenge.

Håper det går bra hos tannlegen, Myrsnipa, og at Martis og Junior får en fin tur til Gøteborg. Og malena, du får kose deg med svigermors oppvartning og gode mat!

IOA er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 07:56   #6
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

God bedring til jentene dine snipa

Her har vi besøk av mamma, pappa og lillebror. Han skal spille fotball i helga. Sånn stopp vold cup.
Så vi må vel å se på i løpet av dagen.

Ellers må jeg og B til byen å kjøpe en ny fisk. Nemo var litt dø her om dagen som B sa

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 08:00   #7
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

God moren alle sammen!

Snipa: Lykke til hos tannlegen i dag og riktig god bedring til jentene dine.

Dagen i dag skal bruks til litt generell rydding og maling på badet.
Skilpaddafamilen kommer på middag i kveld, så jeg bør vel ut og handle litt etterhvert også.

Ha en fin dag

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 08:07   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

God bedring til syke små!

Jeg er først våken her i huset idag. Dette blir en dag med mye baking og matlaging, men jeg skal en tur på treningssenteret og ellers forhåpentligvis ha en hyggelig dag med familien. Imorgen skal vi ha et lite selskap her for min eldste sønn som fyller 20 år.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 08:23   #9
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

God morgen folkens!

Du er jo alltid først ute om lørdagene du, Myrsnipa. Det går sikkert fint hos tannlegen, det er mye verre etterpå når bedøvelsen forsvinner.
God bedring til syke barn!

I dag skal jeg først på danseskolen med 3-åringen. Men jeg håper jeg klarer å plukke opp noen heftige trinn, selv også.
Så skal jeg dra og og kjefte på de som solgte meg ny sykkel forrige lørdag. Girsystemet er helt på tur.
I ettermiddag setter vi bort barna og setter kursen mot hovedstaden. Da skal vi ut å spise først og så er det "Team Eckbo" etterpå. Blir nok bra.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 08:23   #10
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Vi skal i Dyreparken. Ønsker alle en flott lørdag

iana er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 08:27   #11
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Lykke til hos tannlegen! Ikke hør på skremme-Ryli. Hvis du ikke er betent, så behøver det ikke være vondt etter tanntrekking.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå  
Gammel 21-10-06, 08:39   #12
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Tannlegen går nok fint skal du se, Myrsnipa...*trøster*

God bedring til småsnipene.....

Her våknet jeg til snefnugg i luften og et melistynt flor av snø på verandaen...Det letter nok litt ut over dagen, og da blir det rusletur til byen...Ihne har pappahelg, så i kveld blir det kanskje en god film og et lite glass cognac?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 08:40   #13
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Nei da, det gikk ganske greit med meg. Det var litt smertefullt da bedøvelsen sluttet å virke, men ved å knaske tabletter holdt jeg smertene ganske bra i sjakk.
Frua derimot fikk en voldsom hevelse, hadde fryktelige smerter som ikke lot seg knekke av tabletter og var sykmeldt en ukes tid etterpå. Men det vil du kanskje ikke høre om akkurat i dag?

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 09:00   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Lykke til, Snipa!

Eg er småsjuk, litt sur og lei og skal snart på helvetesdøgn på jobb. Klage, klage

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 09:27   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

På en lørdag? Det var ikke snilt ...
Lykke til iallefall. Det går nok bra, de har bra dop til deg.

Jeg har vært våken siden 0630, sammen med lillegutt propell. Hadde tenkt å la gubben overta rundt 0730 så jeg kunne få meg en pålur, men han hadde fått matforgiftning/omgangssyke og forble sengeliggende. Så nå er jeg bare trøtt og lei.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 10:00   #16
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Lykke til hos tannlegen. Tenk å bruke lørdagen til noe slikt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 10:10   #17
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Tannlegen! Lykke til! (Jeg har tatt ei visdomstann, og det gikk helt fint! )

I dag skjer det ikke stort, det regner jo. Men i kveld skal vi til noen venner med noen andre venner og spise (god, forhåpentligvis) middag.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 10:32   #18
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

To visdomstenner? Og atpåtil på en lørdag? Du er jammen tøff.

Helt utslitt etter uka, var glad jeg fikk sove til ni i dag. Snuppa har heldigvis arvet murmelgenet!

I dag skal jeg trene og senere ta en tur til sentrum med familien.

__________________

Bequita er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 10:32   #19
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Har røska ut alle visdoms tennene helt problemfritt.Du om du er i sånn halvnarkose kan du jo skambite tanlegen uten å bli tiltalt- h*n er sikkert mere redd en deg.

Det sa i allefall mamman min til meg om orm og de stiller vel i ca. samme kategori.

Lykke til.

era er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 12:45   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er førstemann våken!

Takk for lykkeønskninger alle sammen.

Noen som har vært i sånn halvnarkose? Hvordan fungerer det? Tilfører de dop jevnt og så slår av når jeg er ferdig, eller er det en dose som blir satt og som må virke "sin tid"?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no