Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det mulig ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 17:01   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Er det mulig ...

Jeg finner perfekte billetter for oss på icelandair, og setter i gang og bestiller.. Så blir kortet mitt avvist, og jeg ringer til dem. Jeg er _ganske_ sikker på at jeg har penger.
Så får jeg beskjed om at jeg må kontakte banken min.. Men jeg forteller at jeg har ikke visa-visa kort, som i kredittkort, jeg har visa som i bankkort. Dama blir målløs siden jeg faktisk vil bestille en reise med vanlig bankkort.
Nei, det går ikke an..
Konklusjonen er rett og slett at jeg må bestille et kredittkort med kredittlimit på 20 tusen, også bestille en reise..
ELLER, jeg kan betale dama 1600 kr for å manuelt bestille billettene..

Nå er det nesten fullbooket dit vi skal, når vi skal dit. Er ikke det typisk..
Nå vil jeg snart bare gå og legge meg..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.