Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nissen fins!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-07, 12:45   #1
Frantzen
Passiv

Stort smil

Nissen fins!

I flere år når barna var mindre fikk de hver morgen i desember et lite brev fra husnissen. Det sier seg selv at han må ned fra loftet i julemåneden og lage litt sprell og moro! Jenta mi var flink til å skrive brev tilbake også - det satte husnissen såklart stor pris på. Nå har han nok vært bortreist noen år for å ta vare på de gamle i familien sin.

I går var jeg supertrøtt og sjanglet i seng først - eldstemann fikk være oppe litt til, mens frøken Snupp egentlig skulle tusle rett i seng hun også...

Når jeg sto opp i morges fikk jeg meg en fin overraskelse! Kjøkkenet var strøkent, stua var strøken, gangen var strøken - badet med! Og på beskjedtavla i gangen fikk jeg se denne beskjeden:

(alle som har fulgt med på Amalies jul vet jo såklart at husnissen ikke er speiselt begeistret for katter)

Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 12:54   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nissen fins!

Så deilig!
En slik liten husnisse ønsker jeg meg!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 13:04   #3
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Så flott gjort!

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 13:05   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Så herlig!

Gammel 18-12-07, 14:19   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en herlig overraskelse fra husnissen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 14:25   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nissen fins!

Så flott gjort, slik husnisse vil jeg og ha

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 14:35   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så nydelige de er

Gammel 19-12-07, 11:07   #8
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Så fantastisk! Du må ha gjort en svært bra oppdragelsesjobb. Koselig overraskelse til mamma sånn like før jul!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.