|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Madam MimJeg har en kjempe utfordring til deg
Trenger litt "dra-hjelp" for å komme igang. Vet det finnes mat som kan øke apetitten, men jeg aner ikke hva. Jeg trenger også spise veldig næringsrik mat, da jeg har kronisk vitaminmangel. Tar vitminpiller, men trenger spise sunn mat også. Maten her hjemme er ganske tradisjonell. Kjøttkaker, kylling, fisk o.l. Jeg er veldig glad i agurk, tomater, paprika o.l, men ikke varme grønnsaker. Skjønner jo at det er dumt for meg, og ønsker omvendes der også. Så, hvor begynner jeg? En helomvending går nok ikke. Jeg må begynne i det små så jeg ikke mister motet. Trenger spise mer riktig. Spiser jo helt feil når jeg har et godtesug uten like på kvelden. Mener å ha lest et sted at du lærte mannen din å spise mer riktig...tar du utfordringen med meg også? ![]() Tips fra alle matglade tas selvfølgelig imot med stor takk!! Sist redigert av Avatar : 22-10-06 kl 01:47. Årsak: Fjernet noen e`er ;) |
|
|
|
|
|