|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hjelpes ... julegavetips til min far (53 år)Hva i all verden skal jeg finne på???? Han er av typen som ønsker seg snille barn enda. Digger sjøliv, hytta og villsau.... sukk..... jeg er TOM for ideer. Før likte han å lese, vet ikke nå, men mamma har kjøpt bok og ullklær så det utgår. I fjor fikk han god konjakk så utgår det og... nå begynner jeg å få knapt med tid her altså..... Hva har dere kjøpt til deres fedre?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelpes.... julegavetips til min far (53 år)Pappa er også 53.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hjelpes.... julegavetips til min far (53 år)Pappa har plutselig oppdaget at fotpleie er herlig, så han får gavekort på det.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelpes.... julegavetips til min far (53 år)Kan ikke du kjøpe en bok også? Den med han friluftsbarskingen for eksempel, husker ikke navnet i farten, men han som har det programmet på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelpes.... julegavetips til min far (53 år)Abonnement på et blad om passer til noen av interessene hans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hjelpes.... julegavetips til min far (53 år)Supert med inspill! kommer på at han er elvisfan også...
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelpes.... julegavetips til min far (53 år)Ja kom på navnet no, Lars Monsen heter han, tror boken heter Nordkalotten 365. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelpes.... julegavetips til min far (53 år)
Fenalår da? Om han ikke er personlig venn med sauen, og blir lei seg om den må spises.
![]() |
|
|