Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 02:45   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

...Ikke fort nok

Da har omgangssjuka kommet til heimen...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 02:48   #2
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Oh no!!

Stakkars,jeg hadde også omgangssyka høygravid for noen år siden... not very nice..

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 02:51   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Jeg synes fryktelig synd på meg selv. Å spy er værre enn å føde.

Håper bare mannen og guttungen ikke blir smittet + at jeg har vasket badet godt nok så jeg ikke må start opp på nytt når jeg blir frisk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 02:52   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Det første jeg tenkte når jeg så overskriften var nettopp "Ikke fort nok." ja.
Uff, stakars deg, har ikke hatt omgangssyke siden jeg var veldig liten *banker i bordet* Men det er grusomt å spy, husker det fra graviditetene.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 02:53   #5
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Jeg har alltid fått en breknings varsel. Og har alltid rukket doen. Dog har jeg ikke hatt spysjuka med stor mage.

Vi har hatt den på visitt vi også. Maia ble hardt rammet natt til andre juledag. Til tross for at hun har arvet mitt varslingssystem greide vi ikke å få alt i bøtta. Det er nemlig ikke så enkelt når halvannetåringen tror at bøtta er skyld i at hun står og brekker seg, og vrir seg og slår etter den. Men et håndkle på mammas fang fungerer det også. Særlig når det ikke kommer annet ut enn eplejuice og vann.

Fortsatt renner bleiene over - hvor lang tid skal det ta?

God bedring, Bauche! Du har all min sympati.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 02:53   #6
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes fryktelig synd på meg selv. Å spy er værre enn å føde.

Håper bare mannen og guttungen ikke blir smittet + at jeg har vasket badet godt nok så jeg ikke må start opp på nytt når jeg blir frisk.



Heller spy enn å føde på meg, altså

God bedring! Omgangssyken er virkelig no' dritt, krysser fingrene for at det stopper med deg...

  Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 02:56   #7
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes fryktelig synd på meg selv. Å spy er værre enn å føde.

Håper bare mannen og guttungen ikke blir smittet + at jeg har vasket badet godt nok så jeg ikke må start opp på nytt når jeg blir frisk.

Får ståpels av å lese om det.. så grusomt er det

Krysser fingrene for at de slipper unna

God bedring vibber sendes din vei!

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 02:58   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Å spy er værre enn å føde.

Jeg er forresten veldig tilbøyelig til å være helt enig med deg i dette.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 03:01   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å sp

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg er forresten veldig tilbøyelig til å være helt enig med deg i dette.

Ja, det er helt sant for mitt vedkommende iallefall. Jeg sa det da jeg lå på fødestuen for å få prinsen, så jeg står for det i fødende tilstand også. Det er iallefall på vei mot noe godt, og man er ikke dårlig i flere dager etterpå. (ikke jeg iallefall)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 07:31   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.899
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Stakkars, stakkars Bauche! Håper du er bedre nå!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 07:37   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Stakkars Bauche, å kaste opp er noe av det aller verste som fins.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 07:49   #12
Tine
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 26
Tine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Å spy er værre enn å føde.

Jeg er enig i dette jeg ja.

Tine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 08:13   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Helt klart verre å spy enn å føde, jeg går med evig skrekk for omgangssyken, her i huset er det 2 år siden sist *bank i bordet* - vi er visst nærmest immune for det har jo gått ca 6 runder i barnehagen på den tiden.

Håper du blir raskt bedre!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 08:24   #14
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Å nei, Bauche. Stakkars deg. Håper det blåser over fort.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 09:38   #15
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

God bedring! Jeg hadde også omgangssyke da jeg var 8 mnd på vei med mellombror, så det vet jeg alt om. Skikkelig pyton. Håper det går over fort-fort!

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 09:41   #16
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Du har min fulleste sympati.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 09:48   #17
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes fryktelig synd på meg selv. Å spy er værre enn å føde.

Håper bare mannen og guttungen ikke blir smittet + at jeg har vasket badet godt nok så jeg ikke må start opp på nytt når jeg blir frisk.



Spy verre enn å føde?Jeg vil ha dine fødsler....

God bedring ihvertfall, håper du blir raskt frisk

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 09:56   #18
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

God bedring, håper det går fort over

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 10:21   #19
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

God bedring til deg! Krysser fingrene for at det går fort over.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:31   #20
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor fort kan en høygravid dame springe fra sengen sin til badet for å spy?

God bedring, Bauche!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no