Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen nyttårstradisjoner?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 15:22   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du noen nyttårstradisjoner?

Noe sært, koselig, morsomt eller kreativt? Eller kjedelig, men det er fortsatt en kjær tradisjon?

Selv har jeg alltid en greie med at jeg har måttet hoppe når klokka slår 12, sånn at jeg flyr (eller faller om du vil) inn i det nye året. Det har noen ganger blitt sabotert av alfaMannen som foretrekker å kysse seg inn i året...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 15:25   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen nyttårstradisjoner?

Vi feirer hos Ms. Lee og familien og da knuser ungene pepperkakehuset. Det er blitt en skikkelig koselig tradisjon som ungene går og gleder seg til i flere dager.
Ellers tror jeg ikke vi har noen særlige ...

Gammel 30-12-07, 15:28   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vel ikke gjort det så mange ganger at det kan kalles en tradisjon, men et par ganger har vi (alle som var tilstede) skrevet på et ark og lagt i en forseglet konvolutt: Hva var det beste som skjedde i året som gikk, og hvilke ønsker har vi for det nye. Så åpner vi det neste nyttårsaften og ser hvordan det har gått. Jeg leste nettopp brevet fra 2002, og det var veldig hyggelig å ta fram.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 15:29   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Knusing av pepperkakehus er det eneste jeg kommer på.

Gammel 30-12-07, 15:30   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så spennende, Maxi. Husker da venninnene mine hadde babyshower for meg i sist svangerskap, da laget alle sammen hvert sitt brev og noe greier til barnet (kjønnet var ukjent frem til fødselen) og la det oppi en stor konvolutt som skal åpnes på hennes 18-årsdag. Spennende, bare 14 år igjen, hehehe.
Litt på siden, måtte bare nevne det.

Gammel 30-12-07, 15:38   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg bodde i Spania var det vanlig at alle samlet seg på kirkeplassen og hadde klare 12 druer og champagne. Man skulle da spise de 12 druene samtidig som klokken slo 12 slag. Den tradisjonen har de hatt i Spania i alle år og er igrunn veldig koselig.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 15:48   #7
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi spiser kalkun og tenner fakler og stjerneskudd med ungene. Ellers intet spesielt. I år skal vi på kirkegården og tenne lys, da det ikke ble noe av på julaften. Vi er veldi schpennende.

Gammel 30-12-07, 15:49   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ingen tradisjoner utover at ungene går nyttårsbukk og vi spiser pinnekjøtt til middag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 15:50   #9
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så spennende, Maxi. Husker da venninnene mine hadde babyshower for meg i sist svangerskap, da laget alle sammen hvert sitt brev og noe greier til barnet (kjønnet var ukjent frem til fødselen) og la det oppi en stor konvolutt som skal åpnes på hennes 18-årsdag. Spennende, bare 14 år igjen, hehehe.
Litt på siden, måtte bare nevne det.

Genialt!

Gammel 30-12-07, 15:50   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhja, jeg tenker alltid litt ekstra mye på mormoren min, hun og morfar hadde bryllupsdag 1.januar, og det er det vakreste ekteskapet jeg vet om. Morfar skal være i fjellheimen sammen med mamma og pappa, ellers hadde jeg nok villet være sammen med ham.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.