|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Slutte å røyke? Begynne å røyke? Begynne å trene? Slutte å trene? Bli et nytt og bedre menneske? Lese flere bøker? Lese færre bøker? Tilbringe mindre tid på avhengighetsdannende nettforum? Tilbringe mer tid på avhengighetsdannende nettforum? Se mer film? Gå på kino oftere? Slutte å "lese" Se&Hør? Spise sunn og næringsrik, hjemmelaget middag hver dag? Synge mer i dusjen? Begynne å tegne? Spise mindre godis? Plukke flere blomster? Ta en IKEA-cold turkey kur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Iår for første gang så har jeg bestemt meg for å ikke ha noe som helst. Ingen vits i det.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Har aldri hatt noen nyttårsforsett, men nå lurer jeg på om jeg skal ha som mål å slutte og være kvalm. :urk:
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Selv har jeg tenkt til å lese enda flere bøker, høre enda mer på god musikk og ikke kjøpe Se&Hør i 2008 heller. Samtidig har jeg planer om å prøve flere gode viner, ikke begynne å røyke igjen og stå opp tidlig med ungene i flere helger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Jeg skal bli morsommere |
![]() |
![]() |
#8 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Ja, å ikke ha nyttårsforsett
![]() |
#10 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
![]() Re: Sv: Re: Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?
Jeg synes det er det beste
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Prøve å ikke stresse med hvor vi skal bo, og bare la løsningen komme til meg når tiden er klar.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Det er jo noen usedvanlig enkle nnyttårsforsett der ute, da. Ikke spise smalahovve. Se på TV i år også. Ikke utløse noen atombomber. Mye greit selv for den svakeste viljestyrke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
![]() Re: Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?
Ikke spise lutefisk i år og?
![]() |
#14 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Jeg prøver å holde meg unna nyttårsforsett, for jeg vet at de går rett i dass i løpet av januar.
![]() |
#15 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Tja. Jeg har tenkt å bli tynn, sporty,reise masse, bli gift, lese mange bøker,spare penger, ha deilig sex hver dag og lage næringsrike og deilige middager hver dag. Tror det var det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Jeg skal ha samme nyttårsforsett som i fjor, for det greide jeg ikke å oppfylle, nemlig å vinne mer i lotto.
![]() |
#17 |
seru
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Jeg har flust, også jeg som egentlig ikke har noen...
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?Ahhh. Bli en hyggeligere kone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
seru
|
![]() Sv: Spinoff: Har dere noen nyttårsforsett?
Hovedsaklig derfor!
![]() |
![]() |
|
|