Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva bruker du hunden til?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 13:26   #1
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva bruker du hunden til?

Jeg er hundefrelst, og elsker å jobbe med hund.
Jeg har tre stk, to jakt/ettersøkshunder og en til lydighet.

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:50   #2
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Hm, mine blir vel helst brukt som fotvarmere, søppelbøtter og sofaputer.

De er for små til å trekke noe som helst, selv om de i og for seg er sterke når de setter den siden til.
Men de elsker å gå tur, så de er fine turkamerater når vi er i fjellet!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:53   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Hunden min (flat) døde dessverre i fjor, men jeg brukte både den og den forrige flaten min til lydighet og agility (konkurrerte i begge), den første på fuglejakt (retrieverne er kløppere på å hente fugler), og til å gå med kløv på fot- og skitur. Jeg var nok mest aktiv med den første hunden som jeg hadde da jeg var student - da var det noe på kalenderen hver dag og hver helg.
Neste hund blir nok også en flat og den har jeg lyst til å trene til ettersøkshund, gjerne skredhund.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:56   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Alle våre 3 er kosehunder og familiemedlemmer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:17   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Jeg brukte min leonberger først og fremst som fotvarmer og selskap, men trente også en del lydighet. Det dumme var at bikkja var alt for stor for agilitybanen...

  Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:32   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det dumme var at bikkja var alt for stor for agilitybanen...

Her på østlandet går det en diger St. Bernhard i agility nå. Den er skikkelig søt og flink, men må ta rennafart for å komme seg gjennom hjulet uten å sitte fast

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:40   #7
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Nå skal det sies at den banen vi prøvde på ikke akkurat var i god stand... Men det hadde vært så utrolig kult å få det til!

  Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 16:25   #8
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Turkamerat og trekkhund. Han kom vel i hus som min livsledsager, men den statusen har endret seg underveis. I dag setter jeg pris på at mine barn får mulighet til å vokse opp i tett relasjon til hund.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 16:29   #9
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hm, mine blir vel helst brukt som fotvarmere, søppelbøtter og sofaputer.

De er for små til å trekke noe som helst, selv om de i og for seg er sterke når de setter den siden til.
Men de elsker å gå tur, så de er fine turkamerater når vi er i fjellet!

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. . Vel kanskje ikke søppelbøtte da han får ordrntlig fòr. Kan kanskje tilføre at han er en fin støvsuger etter 3 åringen vår

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 16:55   #10
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Gårds og familiehund

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 15:54   #11
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Vel kanskje ikke søppelbøtte da han får ordrntlig fòr. Kan kanskje tilføre at han er en fin støvsuger etter 3 åringen vår


Ja, våre får da sklikkelig fôr de også, vi fôrer dem ikke akkurat på middagsrester.
Men "støvsuger" var kanskje et mer dekkende ord.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:22   #12
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Utstilling, avl og IPO. DETTE er IPO. Og kos, turkamerater pluss mye, mye mer.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:41   #13
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Kosehund, lekekamerat for ungene, turkamerat,støvsuger, akebretthenter..

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:11   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Turkamerat, familiehund, fotvarmer og venn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:13   #15
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Spennende med IPO Line. Hva slags rase har du? Kan tenke meg dere er i god fysisk form ja

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 00:47   #16
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Opprinnelig lagt inn av Tispa, her.

Spennende med IPO Line. Hva slags rase har du? Kan tenke meg dere er i god fysisk form ja

Vi har to Schäfere på 9 år og den minste er 10 mnd.
Isack, den eldste er pensjonist nå, men har oppnådd Sch III og masse mer.
Nå er det mest skaugåing med dem, til trening med Ari, den yngste, begynner nå denne ettervinteren/våren.

Fysisk form? Ikke jeg. Er matmor og ansvarlig for huslydigheten, jeg.
Gubbelure driver sporten.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 01:21   #17
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Turkamerat, familiehund, fotvarmer og venn.

Samme her
Kjempegod til å trøste hvis man har en litt dårlig dag

__________________
Misunn aldri andres gleder, du kjenner ikke deres sorger
lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 16:10   #18
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Turkamerat, venn, fotvarmer, støvsuger og pengesluk.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 16:37   #19
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Familiehund, turvenn, kosehund,trekker ungene på akebrett etc, "familiens vokter".

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 17:21   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du hunden til?

Man savner hunden sin, ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no