|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hundegal
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Flere fora?Er du medlem i flere forum? Sist redigert av Tispa : 01-01-08 kl 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere forum?Jeg er medlem i flere forum, bl.a treningsforum og hobbyboden. Jeg er ikke så veldig aktiv i andre forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere forum?Jeg er her og på englesiden. Jeg var aktiv på NM før men er leeeenge siden jeg har vært innom der nå.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Flere forum?Jeg er medlem av flere forum, men jeg passer best inn her. Her er det diskusjoner og mye artig. Andre forum jeg har vært på har det vært få på og det har vært mest gratulasjoner, så fint-kommentarer osv. Veldig kjedelig. Har også hatt inntrykk av at mange kjenner hverandre IRL og derfor har en spesiell tone som det er vanskelig å komme inn i. Nei FP er best for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flere forum?Jeg er medlem på flere forum, men er kun å beregne som aktiv på her på FP og i et annet lite forum opprettet av og for oss som fikk barn i april/mai 2005 (emigrerte fra NM i våres). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Flere forum?Jeg er medlem på flere forum, men dette er det jeg er nest mest aktiv på. Mest holder jeg til på tvillingforumet Dobbel Glede. Har vært med der siden forumet ble oppretta, er moderator og innehar den tvilsomme æren å ha flest innlegg av alle medlemmene...
![]() |
#8 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere fora?Ja, det er jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Flere fora?Jeg er her og på PK, samt et amerikansk forum for spesielt interesserte.
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Flere fora?Jeg er her på FP og i tillegg på et lukket forum. Jeg var en gang registrert på NM, men det begynner å bli lenge siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere fora?Jeg er medlem på snartmamma og nybaktmamma, men er ikke aktiv der.(ikke skal jeg bli snartmamma heller, så der har jeg ikke "vært" side siste fødsel"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Flere fora?Registrert er jeg mange steder, men aktiv er jeg kun her, på et privat forum og ett annet nyhetsrelatert forum. Titter såvidt innom tettinntil og markedsplassen på NM.
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Flere fora?Jeg er på Hobbyboden og litt en annen plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Flere fora?Jeg er bare aktiv på FP. Titter en sjelden gang innom NM, men er langt i fra aktiv der.
![]() |
|
|