Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 17:52   #1
tiril
Passiv

Standard

Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...

Er det mulig å faktisk gløyme at det er tid for den årlige strømmen av nyttårsbukkar?

Vel det har eg klart i dag.

Vi skal feire kvelden hos borte hos vennar, og i den forbindelse handla eg en stor Nidar sjokolade pose. I tillegg hadde vi 1 boks mokkabønner og en toffee boks ståande som skulle ta med. Og så hadde vi litt twist liggande...

Unødvendig å sei at vi allerede står uten snop.Her har vel vore ca 30 bukkar allerede

Føler meg som den kjipingen

Jaja, unnskyldningen får vere at vi lenge har budd i eit nabolag,der vi aldri hadde nyttårsbukkar...

Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 17:55   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ops..Her forsvinner nyttårs snopet i en fei-nyttårsbukkar..

Her har det ikke vært en eneste julebukk. Like greit for vi har ikke noe godteri igjen og nå skal vi straks bort. Vi har jo en konfekteske men den skal vi ta med bort.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 17:58   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Her går ingen julebukk heller.

Jeg må innrømme at jeg hadde syntes det var mye koseligere å få en julebukk på døra, enn små, skumle monstre på Halloween.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 17:59   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det ingen heller, og det er ikke så rart. Ikke går ungene bukk her heller, så da er det hvertfall ikke rart.

Vi har akkurat kommet inn. Det har vært pirater og klistret et skattekart med gåter på døren vår. Syns det bråkte noen ute i gangen, ja.

Gammel 31-12-07, 18:00   #5
tiril
Passiv

Standard

Egentlig greit å få renska skapet til nyttår når eg tenker etter, men må jo ut å kjøpe nytt snop til å ta med. No er eg begynt ¨å dele ut mandariner og en boks pepperkaker(som eg og skulle ta med) .
Uansett gøy å bu i ei gate som "lever" og der barna virkelig er flinke å synge(om en ser bort i fra min sønn som delvis er komt i stemmeskiftet..hehe..)

Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 19:05   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her har det bare vert 1 gruppe. Synes det er litt trist. Vi bor litt i enden av rekkehusene her. Sikkert det som gjør at vi ikke får besøk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 19:19   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i en fei - nyttårsbukkar ...

Sett ut fakler eller noe slik at de ser det er liv.

Gammel 31-12-07, 20:36   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...

Her er det ikke vanlig å gå verken julebukk eller nyttårsbukk. Ble litt forfjamset da det ringte på døra nettopp. Tre heller misfornøyde jenter tuslet avgårde med hver sin klementin i posen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 20:45   #9
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vi har nettopp vært og spist middag hos min mor. Men vi satt fra oss en kasse med brus utenfor døren og skrev lapp at det var EN flaske brus til hver julkebukk. Da vi kom hjem var 16 flasker borte. Så sikker noen fornøyde barn som fikk litt, selv om vi ikke var her. Synd vi ikke fikk høre dem synge, og se hva de hadde kledd seg ut som

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 09:08   #10
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var helt sikker på at vi kom til å gå tom for snop. For noen år siden hadde vi over 60 bukker her, så jeg kjøper alltid inn litt godt med snop.

Men i år var det bare 13 her før vi gikk for å spise middag hos foreldrene mine. De hadde også bare hatt 8 bukker.

Synes det er en veldig koselig tradsijon.

Gammel 01-01-08, 12:37   #11
tiril
Passiv

Standard

På 1,5 time hadde vi ca 50 nyttårsbukkar her *notere til neste gang

Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 13:35   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sånt finnes ikke her lenger, de er nok utryddet.

Gammel 01-01-08, 13:41   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her går det ingen, men det er kanskje fordi vi bor på studenthjem? Når jeg bodde på hjemplassen min kom det alltid noen, men sjelden mer en en 4-5 runder..

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.