|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...Er det mulig å faktisk gløyme at det er tid for den årlige strømmen av nyttårsbukkar? |
![]() |
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ops..Her forsvinner nyttårs snopet i en fei-nyttårsbukkar..
![]() |
#3 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Ops..Her forsvinner nyttårs snopet i en fei-nyttårsbukkar..Her går ingen julebukk heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ops..Her forsvinner nyttårs snopet i en fei-nyttårsbukkar..Her er det ingen heller, og det er ikke så rart. Ikke går ungene bukk her heller, så da er det hvertfall ikke rart.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Ops..Her forsvinner nyttårs snopet i en fei-nyttårsbukkar..Egentlig greit å få renska skapet til nyttår når eg tenker etter, men må jo ut å kjøpe nytt snop til å ta med. No er eg begynt ¨å dele ut mandariner og en boks pepperkaker(som eg og skulle ta med) . |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ops..Her forsvinner nyttårs snopet i en fei-nyttårsbukkar..Her har det bare vert 1 gruppe. Synes det er litt trist. Vi bor litt i enden av rekkehusene her. Sikkert det som gjør at vi ikke får besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i en fei - nyttårsbukkar ...Sett ut fakler eller noe slik at de ser det er liv.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...Her er det ikke vanlig å gå verken julebukk eller nyttårsbukk. Ble litt forfjamset da det ringte på døra nettopp. Tre heller misfornøyde jenter tuslet avgårde med hver sin klementin i posen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...Vi har nettopp vært og spist middag hos min mor. Men vi satt fra oss en kasse med brus utenfor døren og skrev lapp at det var EN flaske brus til hver julkebukk. Da vi kom hjem var 16 flasker borte. Så sikker noen fornøyde barn som fikk litt, selv om vi ikke var her. Synd vi ikke fikk høre dem synge, og se hva de hadde kledd seg ut som |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...Jeg var helt sikker på at vi kom til å gå tom for snop. For noen år siden hadde vi over 60 bukker her, så jeg kjøper alltid inn litt godt med snop.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...På 1,5 time hadde vi ca 50 nyttårsbukkar her |
![]() |
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ops ... Her forsvinn nyttårssnopet i ein fei - nyttårsbukkar ...Her går det ingen, men det er kanskje fordi vi bor på studenthjem? Når jeg bodde på hjemplassen min kom det alltid noen, men sjelden mer en en 4-5 runder.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|