Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Syk igjen !

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 18:31   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Ulykkelig

Syk igjen !

Sutre, sutre...

Fire uker etter forrige runde med sykemelding pga hals og bihulebetennelse, en uke etter omgangsyke og blærekatarr som ødela hele jula er jeg syk igjen o
Jeg er fortsatt ikke 100% frisk i magen etter omgangsyken og jaggu meg i dag kom blærekatarren tilbake. Kan toppe det hele med en ny runde bihulebetennelse og denne gangen uten vond hals, men til gjengjeld mer snørr en jeg har hatt de siste 10 årene.
Prøvde meg to timer på jobben i formiddag, masse som må gjøres nå med årsoppgjør osv. men dengang ei. Hodet føltes som en ballong som skulle til å sprekke.
Så jeg måtte bare gi opp. Ringte ned nå i kveld og meldte meg syk i helgen. Fikk ordnet sterkere medisiner mot blærekatarren og bare gleder meg til å komme i senga når jeg får lagt unger !
Typsik at dette skjer når jeg er alene hjemme med gjengen min

Sånn, nå har jeg klaget fra meg !

Gammel 03-01-08, 18:33   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syk igjen !

Så synd. Jeg håper du har fått medisiner som tar knekken på elendigheten denne gangen. :trøster:

Gammel 03-01-08, 18:33   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fælt å få alt oppå hverandre sånn. God bedring!

Gammel 03-01-08, 18:36   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Uff da. God bedring, håper medisinen tar knekken på elendigheta.

Gammel 03-01-08, 18:39   #5
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

God bedring! Skal si du har vært uheldig

Gammel 03-01-08, 19:53   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

God bedring. :trøsteklem:

Gammel 03-01-08, 19:54   #7
Frantzen
Passiv

Standard

Usj, så kjedelig da

God bedring

Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 19:58   #8
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

God bedring!

Gammel 03-01-08, 20:28   #9
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det var mye sykdom på en gang. God bedring!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.