Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 15:06   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

En Ibanez AEG-8E akustisk gitar. Nå skal gamle kunster hentes fram igjen. Fra før av har jeg el-gitar og akustisk gitar med plaststrenger, men de har støvet ned i nærmere 15 år. Poden er musikkglad, og jeg føler at jeg må ta meg sammen å spille litt igjen. Kanskje en gitar det faktisk går an å stemme vil gjøre susen?

Noen andre som spiller gitar her, og som har litt peiling? Har jeg gjort et bomkjøp? Det skjedde litt spontant. Jeg syntes den var så slank og fin, også ble jeg veldig imponert av innebygget stemmeboks. Lett å imponere med andre ord.



__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:08   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Wow! Gratulerer!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:10   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Gratla! Kanskje du kan komme hit og synge nattasangen for meg? Sliter litt med å sovne på kveldene nå etter å ha sovet minimum 12 timer hver natt i hele julen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:10   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Ifølge mannen er dette en bra/fin gitar.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:14   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Gratla! Kanskje du kan komme hit og synge nattasangen for meg? Sliter litt med å sovne på kveldene nå etter å ha sovet minimum 12 timer hver natt i hele julen.

Ikkeno problem. Må bare komme inn i grepene igjen. *optimist* Eller så kan dere ta dere en tur å bli smittet av vannkopper, sammen med litt visesang.

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ifølge mannen er dette en bra/fin gitar.

Flotters! Det er uttak til forsterker, så kan vi underholde naboene også. Mannen min har et monster av en forsterker, men jeg tror jeg holder meg til min lille jeg kjøpte for konfirmasjonspengene. Greit å holde seg inne med naboene. Mannen min har hatt et par Ibanez-bass, han har iallefall vært fornøyd.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:16   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Grattis!

Jeg har også lyst på gitar.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:17   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Den var jo bare lekker da. Gratulerer.

Har alltid ønsket å kunne spille gitar. Kanskje jeg skulle tatt meg et kurs engang. Ingenting er jo som å dra på teltur, sitte rundt bålet og en klinker litt på gitaren.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:24   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Oi, gratulerer! Den var veldig fin, såpass med peil har jeg i alle fall. :nedstøvet gitarspiller:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:46   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Nå må jeg snart dra fram gitaren min igjen. Jeg har en flott Ibanez stålstreng stående i stuen. Kanskje på tide å spille litt mer med snuppa.

Gitaren ser flott ut!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:51   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Wow Gratulerer!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 20:53   #11
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Nå må jeg snart dra fram gitaren min igjen. Jeg har en flott Ibanez stålstreng stående i stuen. Kanskje på tide å spille litt mer med snuppa.

Gitaren ser flott ut!

Du kan vel også synge pent, kan du ikke? Det er jo en fordel for omgivelsene. Jeg tror ikke omgivelsene mine er glad for at jeg har fått meg gitar.

Nå har jeg sortert gamle noter inn i en perm, spilt sånn ca. i 30 minutter til sammen - og har fingre såre som fy. I de gamle notatene fant jeg papirer fra et gitarkurs jeg gikk på for 20 år siden, og der står det at man ikke skal henge gitarer på veggen. Jeg hadde tenkt til å kjøpe en dings til å henge gitaren på veggen, for å få den ut av podens radius. Noen som vet hvorfor man ikke skal henge gitarer på veggen?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:15   #12
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Stilig!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:17   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Man skal ikke henge dem på yttervegger på grunn av temperatursvingninger og sånt, men på innervegger kan de godt henge (sier mannen min). Jeg har hatt både fiolin og bass hengende på veggen, og det går bra med dem. Mannens gitarer henger også på veggen og har det fint.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:27   #14
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Hm. Den veggen jeg tenkte på var selvsagt yttervegg da. Den er rimelig godt isolert, vi svetter oss gjennom vinteren i stua, så jeg tror kanskje jeg tar sjansen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:30   #15
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Grattis med ny gitar, Irma. Den ser i hvert fall stilig ut.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:58   #16
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjekk hva jeg har kjøpt meg i dag!

Tøff gitar!!!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no