Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 12:42   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Er det salg på gode gryter/ stekepanner? Jeg har mange med belegg som begynner å skalle av/ bli skadet. Selv om jeg ikke bruker metall i grytene, så blir de stygge etter en tid. Det er vel ikke helt heldig å lage mat i panner med ødelagt belegg? Mange av grytene mine er Høyang Polaris, Paryserien. I dag måtte jeg kaste min beste sautépanne.

Hvor finner jeg nye som ikke koster skjorta? Jeg trenger STORE panner, og de MÅ være med høye kanter. Gjerne gryte, faktisk, så lenge den er stor og kan stekes i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 12:45   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Det hender at Jamie Oliver sine er på tilbud til 50%. Jeg har sett det flere ganger på Jernia, og så nå (tror jeg) at kasserollene var på salg på Christiania GlasMagasin - mulig det gjelder sautepanne også?

__________________
Poden (2001)

Sist redigert av Beathe : 06-01-08 kl 13:00.
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 12:51   #3
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Min siste stekepanne er fra Tefal, og den har holdt seg veldig godt. Ikke så dyr i pris.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 13:03   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Hvor store er de pannene dere snakker om, har de høye kanter og hvor selges de? Jeg trenger noe man både kan koke og steke i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 13:10   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Mine beste panner og gryter har jeg faktisk kjøpt på A-møbler, og den siste på Ultra

Den fra A-møbler klarer jeg ikke å finne noe navn på, men den fra Ultra er av merket Schou. De er billige (en på 28 cm med greit høye kanter, kostet 239 kr.), og det fantes både dypere og større panner/gryter der, som ikke kostet all verden.

Vi har endel i Høyang Party serien også, og jeg må si jeg ikke er imponert over kvaliteten på disse, i hvertfall ikke om jeg sammenligner med disse billige vi har.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 13:17   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Ultra? Interessant! Inne i selve matbutikken altså?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 13:26   #7
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Jeg er imponert over kvaliteten på Ikea sine stekepanner. Før har jeg hatt div billige som ikke har holdt mål, men jeg har også kjøpt ei til over 1000 kr og den blei ødelagt innen et halvt år. Brukte bare plast eller tre-redskaper, selv om det stod at den også tålte stål ol.l.

MEN den jeg har fra Ikea er ikke så stor, vet ikke om det finnes i større str.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 15:46   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ultra? Interessant! Inne i selve matbutikken altså?

Ja, inne i selve matbutikken, hos oss er det nesten nede ved kassene, men det varierer sikker fra butikk til butikk hvor de plasserer non-food avdelingen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 15:52   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Vår beste stekepanne er av merket noWo eller noe slikt. Fra Jernia, med avtagbart håndtak slik at den kan gå i stekeovnen. Den er gull verdt, og har ikke noe møkkateflonbelegg som blir ødelagt okke som.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 15:55   #10
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Elkjøp har Nowo steikepanne på tilbud nå.

Skal kjøpe en slik selv, liker at det går ann å ta av skaftet og så har de supert belegg!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 17:05   #11
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.824
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vår beste stekepanne er av merket noWo eller noe slikt. Fra Jernia, med avtagbart håndtak slik at den kan gå i stekeovnen. Den er gull verdt, og har ikke noe møkkateflonbelegg som blir ødelagt okke som.

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Elkjøp har Nowo steikepanne på tilbud nå.

Skal kjøpe en slik selv, liker at det går ann å ta av skaftet og så har de supert belegg!

Vi har flere kasseroller med titanbelegg i denne serien, de er virkelig gode. En liten kasserrolle kostet 299 på Jernia, men min mor kjøpte et helt sett med 2 små, en mellomstor og en stor kasserrolle + en stekepanne til 999 på expert.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 18:30   #12
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stakepanne/ sautépanne

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hvor store er de pannene dere snakker om, har de høye kanter og hvor selges de? Jeg trenger noe man både kan koke og steke i.

Den er ganske stor, og har lokk.

Nå er det et par år siden vi kjøpte vår, men nå kan jeg ikke finne den når jeg søker så jeg lurer på om den kan være utgått?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 18:52   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Jeg er veldig fornøyd med både kasseroller og stekepanner i 365+-serien til Ikea.

Dette er sautépannen til 159,- (24 cm i diameter, 7 cm høyde):


http://www.ikea.com/no/no/catalog/ca.../series/07691/

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 19:58   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Tusen takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:18   #15
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Vi har flere kasseroller med titanbelegg i denne serien, de er virkelig gode. En liten kasserrolle kostet 299 på Jernia, men min mor kjøpte et helt sett med 2 små, en mellomstor og en stor kasserrolle + en stekepanne til 999 på expert.

Det hørtes ut som et supert tilbud!! Tror du de har det enda?

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 17:26   #16
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.824
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger rimelig, men god stekepanne/sautépanne

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Det hørtes ut som et supert tilbud!! Tror du de har det enda?

Vet ikke, hun kjøpte det litt før jul.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rimelig stekepanne, sautepanne


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no