|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tenerife eller LanzaroteJeg overveier en hopp på tur til sydligere strøk om to uker. Ikke så mye som er ledig, kun Lanzarote og Tenerife. Er det noen som har vært på noen av disse øyene i januar. Hvor er det best værmessig? Vil tro at det sikkert er forskjell på de ulike stedene på øyene også...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Tenerife eller LanzaroteLanzarote er fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Enda en som trener
![]() Sv: Tenerife eller LanzaroteDa blir det ihvertfall ikke nordsiden av Tenerife. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Tenerife eller Lanzarote
Jeg har vært på Playa Blanca. Vi var der før vi fikk barn, og byen ble vel i overkant stille og rolig for oss. Det er en liten strand der og noen få restauranter, men stille og rolig og veldig barnevennlig, kan jeg tenke meg. Med forbehold om at byen har livnet veldig til siden jeg var der rundt 2000. Det er stedet om du vil ha det stille og rolig, slappe av på bassenget og legge deg tidlig. Om du vil ha flere butikker, barer, restauranter osv. er Puerto del Carmen bedre. Det er en pen og koselig liten by, sånn jeg husker det. Lanzarote er jo veldig sjarmerende med sine lave hvite og grønne hus. Likte meg mye bedre der enn på Tenerife (digresjon: men der var vi først på nordsiden i regnet, fikk flyttet til sola på sørsiden og ble matforgiftet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tenerife eller LanzaroteVar på Playa Blanca vel eit år sidan, med to jenter på 10 mnd og vel 3 år. Kjempeflott for barnefamilier synes eg
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tenerife eller LanzaroteHar vært på Lanzarote (Puerto del Carmen) og på Tenerife (Playa de las americas). Skal jeg til en av stedene igjen velger jeg helt klart Tenerife - men heller los cristianos.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tenerife eller Lanzarote[quote=løve70;753942] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
![]() Sv: Tenerife eller LanzaroteDa ser det ihvertfall ut til at Playa Blanca kan strykes. Greit nok at det er stille og rolig, men et visst utvalg av butikker og restauranter vil jeg ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tenerife eller LanzaroteFørst nå ser jeg at du skal dit i januar. Vi var der i månedskiftet januar/februar 05. Da var det kaldt der altså! - Skikkelig vind og kun én dag med sol.
![]() |
|
|