Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 20:44   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Vi skal pusse opp et soverom hvor det er en hel masse klesskap. Halvparten av dette må vi kvitte oss med, men resten skulle jeg gjerne oppbevart i noe som er praktisk, for dette prosjektet før alt er ferdig tar sikkert over 1/2 år om jeg kjenner mannen rett. Også er det mye som må omorganiseres etter at rommet er ferdig også før de kan få ny plass.

For over 10 år siden når jeg bodde i liten leilighet så husker jeg at jeg haddet et par sånne myk-plastikk garderobeskap på loftet. Finnes det noe sånt som ikke tar så stor plass og ikke er så dyrt? (Det må være innelukket, men allikevel lett tilgjengelig med å åpnes selv om ikke dette er klær som er i daglig bruk, men jeg har ikke plass til noe fast skap med dører. Trenger mest til klær som skal henge, men også noe "hyller".

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:07   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Har ikke Ikea noe sånt da tro? Mener jeg har sett det der.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:11   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

IKEA!

Kr. 159,-


Kr. 55,-


Kr. 79,-

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:12   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

At jeg ikke tenkte på IKEA. Takk for tips.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:15   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Ikea har mange fine løsninger, lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:16   #6
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Ikea er rette plassen

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:33   #7
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

IKEA!

Kr. 159,-

Denne har jeg. Full med hengere og bare et laken over. Holder også på med oppussing.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:41   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Denne har jeg. Full med hengere og bare et laken over. Holder også på med oppussing.

Jeg tenkte på det samme at denne måtte være smart, men tenkte veldig på hvordan jeg enkelt kunne få noe plast eller noe over. Så enkelt som et laken hadde jeg ikke tenkt på en gang. Smart.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 22:15   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.530
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Fikk nettopp en reklame fra Obs! der de hadde slikt stativ til kr 99,-. Trur eg det var.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 22:16   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk løsning til midlertidig oppbevaring av klær?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fikk nettopp en reklame fra Obs! der de hadde slikt stativ til kr 99,-. Trur eg det var.

Er det den reklamen som gjelder fra i morgen? Vi får den først med avisa på morgenen i tilfelle.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klesoppbevaring


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no