Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Fotograf i Oslo?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 15:42   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Fotograf i Oslo?

Vi har lyst til å ta bilder av lillebror rundt 1-årsdagen hans sånn som vi gjorde med storesøster. Storesøster ble fotografert hos Fame, frister ikke til gjentakelse ettersom det var svinedyrt. Vi brukte Fame i Bygdøy allé, det ble bra bilder, men vi måtte kjøpe innrammede bilder, det rimeligste var dyrt etter min smak.

Fotografen vi brukte til bryllupsfotografering har dessverre flyttet fra Oslo, så nå lurer jeg veldig. Ønsker meg noen som lar oss velge bilder uten at det koster flesk. I forbindelse med bryllupet kostet selve fotograferingen en del, men vi fikk velge blant drøssevis av flotte bilder og bestille ulike størrelser, det ble totalt sett ikke altfor grusomt dyrt.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 15:43   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotograf i Oslo?

Ikke Oslo, men hvis Lørenskog er et alternativ så var vi veldig fornøyd med Tonje fotograf. Det er hun med pottebildene, hvis det ringer en bjelle.

http://www.tonjefotograf.no/

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 15:45   #3
meloni
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 7
meloni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fotograf i Oslo?

Jeg har utrolig dårlig erfaring med Studio Vest på Majorstua, så jeg ville unngått dem.

meloni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:10   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotograf i Oslo?

Vi har brukt www.evarose.no til bryllupsbilder. Jeg vet om flere som har brukt henne til barn som er fornøyd.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no