|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Jeg vil vite alt om Granada!Dytter på denne, kanskje det har kommet noen nye medlemmer i forumet som kjenner til Granada?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo Sist redigert av Gremli Skremli : 02-03-08 kl 19:44. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Permakulturell
|
Sv: Jeg vil vite alt om Granada!Åh! En av mine yndlingsbyer. Heldige du!
|
|
|
#3 |
|
Come what may...
|
Sv: Jeg vil vite alt om Granada!Så utrolig gøy det høres ut. Kos dere masse og god tur!!
|
|
|
#4 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Jeg vil vite alt om Granada!Takk for tips, Eia!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
|
|