Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Bok om fotografering - hvilken bok velger jeg?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 19:13   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bok om fotografering - hvilken bok velger jeg?

Har Canon EOS 350 og fikk ny linse til jul.
Med et sånt kamera og linse bør jeg vel snart lære meg å bruke kameraet til noe mer avansert enn å ta bilder med autoknappen. Kan noen anbefale meg en lettlest og god bok?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:22   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bok om fotografering - hvilken bok velger jeg?

Jeg fikk en super bok av mannen til jul: "Digital fotografi i praksis" av Magnar Fjørtoft - Abrakadabra forlag. Ellers tror jeg at Canon sine hjemmesider kan være veldig nyttige. (Jeg kjøpte meg et Canon EOS 400 i sommer og har lært meg altfor lite til nå. Spark bak...)

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 17:52   #3
Hulemannen
pappa
 
Hulemannen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Hulemannen er litt kul
Standard

Sv: Bok om fotografering - hvilken bok velger jeg?

Jeg anbefaler "The Digital Photography Book" av Scott Kelby på det varmeste. Den gir enkle og nyttige tips til hvordan du kan ta bedre bilder uten å begi seg inn på de tekniske forklaringene som de fleste andre fotografibøker gjør. Jeg kjøpte den for litt over hundrelappen på capris.no.

__________________
...som ydmykt innrømmer at han er pappa til verdens mest praktfulle jenter, født 2008 og 2010
Hulemannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no