|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() AlgarveVi vurderer å bestille en charterreise til Algarve første uka i juni. Noen som har vært der og kan dele erfaringer? Hotellet ligger et lite stykke utenfor Albufeira, er det en koselig by? Klima i starten av juni? Kan de mat og vin i Portugal? Er folk generelt hyggelige? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AlgarveEg har vore i Algarve, og vi budde på eit hotell litt utanfor Albufeira. Eg syntes det var veldig fint, og hadde ein flott ferie. Eg anbefalar båttur langs kysten for å få oppleve dei fantastiske klippene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AlgarveMat og vin kan de definitivt. Jeg syntes folkene generelt var veldig hyggelige (vi var i Alvor, ikke Albufeira).
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: AlgarveTusen takk for svar! Høres bra ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: AlgarveDe kan definitivt vin, men mat er de bare brukbart gode på. Litt for kjedelig etter min smak. Jeg var gravid da vi var der, så vinen fikk jeg ikke testet, men mannens gledesutbrudd gjorde meg meget misunnelig.
![]() |
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: AlgarveJeg synes Algarve er fantastisk. Pga den kjølende atlanterhavsvinden er det behagelig friskt varmt, som på en god VARM norsk sommerdag. Og varmere i vannet enn hjemme, men ikke alltid mangeogtyve grader. Nydelig viner (jeg er spesielt glad i Vino Verde) og masse god sjømat - dog ikke like lett å få tak i god "internasjonal" mat.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AlgarveJeg har vært i Portugal flere ganger. Elsker landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|