|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderHar lært meg Moviemaker på jobb, og som første øvingsoppgave har jeg laget en bitteliten lysbildefremvisning med bilder, tekst og musikk, men jeg finner ikke den perfekte sang å legge på. Det må være en slags kjærlighetssang. Noen tips? Ikke noe poppete og sukkersøtt. Norsk, engelsk eller spansk.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderHva med noe Bon Jovi eller f.eks Whitesnake? (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) ![]() (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderFlere forslag?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderMannen til rajraj hadde en kul en på en sånn babybildefremvisning, jeg har glemt hvilken. Rajraj? :roper:
![]() |
#6 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilder
![]() |
#7 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderButterflykisses med Bob Carlisle
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderJeg leste tråden i går og det første som slo meg var: "Det vakreste som fins" med Jan Teigen men så leste jeg at du ikke ville ha noe sukkersøtt og denne er jo det, kanskje...
![]() |
#9 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderTema til Forest Gump?
![]() |
#10 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderHar ennå ikke funnet den perfekte sang. Den siste er kanskje nærmest, men min sønn er svært pertentlig og slett ingen bohem.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderDen har jeg har på nå er en gammel meksikansk bolero som heter Contigo aprendí (Med deg lærte jeg), fin tekst, men veldig svulstig komp. For de som skjønner spansk:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
Tiden vil vise, men min virker egentlig ikke særlig bohemsk han heller. Låta er kul likevel, veldig fint driv.
![]() |
![]() |
#14 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en fin sang til en lysbildefremvisning av barnebilderEl bolero es clasica, muy bonita... Alejandra Gusman tiene una cancion muy bonita pero es algo rockera, dice algo asi: yo te esperaba, imaginaba a ciegas el color de tu mirada y el timbre de tu voz... hoy que te tengo pido al cielo que me deje verte llegar lejos mucho mas que yo... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|