|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Unik
|
Sv: Kyllingfileter ,- noen tips til hva jeg kan lage av dem?Svi dei av, ta bacon rundt ( viss du har ) og putt dei i steikeovnen. Mens dei står der og gjer seg ferdig koker du ris og lager ein god saus til ( fløtesaus for eksempel ) Kan godt lage sukkerglaserte gulerøtter til.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kyllingfileter ,- noen tips til hva jeg kan lage av dem?Var dette jeg skulle foreslå, men med spekeskinke fremfor bacon.
|
|
|
#5 |
|
Unik
|
Sv: Kyllingfileter ,- noen tips til hva jeg kan lage av dem?Det er innmari godt. Kjenner igjen den følelsen av å ikkje eige matlyst når ein er heime med små. Den første tida er det liksom nok å dekke behova til den lille.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyllingfileter ,- noen tips til hva jeg kan lage av dem?Putt de i en pose, hell marinade over, knyt igjen posen og legg de i kjøleskapet til du skal steke de. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kyllingfileter ,- noen tips til hva jeg kan lage av dem?Eller lage kyllingnuggets ala Nigella
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Kyllingfileter ,- noen tips til hva jeg kan lage av dem?Kylling med mozzarella og spekeskinke |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Unik
|
Sv: Kyllingfileter ,- noen tips til hva jeg kan lage av dem?Berre føye til. Viss ein lager noko tilsvarande det som eg foreslo litt lengre oppi her, så er det innmari godt med urter til. Legg heile basilikum blader mellom kyllingen og baconet ( eller skinke ) Bruk og litt i sausen.
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?Jeg bruker ikke mozzarella, men Tine krydder- eller urteost. Jeg pleier å surre bacon rundt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?Legg de i marinade av olje, hvitløk, chilipuré og krydderier. Stek de sammen med sopp, aubergine og squash. Servér med couscoussalat.
|
|
|
#12 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?Ildfast form med olivenolje i. Legg på fileter, bre et lag pesto på hver filet. Server med fersk spaghetti eventuelt ris. Grønn salat, eventuelt grønnsaker til.
|
|
|
#13 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?Skjær de opp i ganske store biter, dypp de i creme fraish(skrives det sånn?) så i knust Ritz, legg de på ett stekebrett og stek de i ovnen i ca 15 min i 180 grader.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?stek dem hele, krydret med salt og pepper. |
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?
Mmmmm... Dette skal prøves i morgen når vi får svigers på besøk.
|
|
|
|
#17 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?Jeg pleier å fylle dem med en blanding av most fetaost og fersk spinat. Surrer en spekeskinke rundt. Nydelig!
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?Kanskje litt sent, men hvis du står i samme situasjon igjen: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Kyllingfileter - noen tips til hva jeg kan lage av dem?Denne er super god og enkel
|
|
|
|
![]() |
|
|