|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen voksne tåler visst ikke barn ...I dag koste jeg og snuppa oss på kaffebar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Du verden! Det skal mye til at jeg snakker til andres unger når foreldrene er i nærheten. Å sitte urolig på stolen på en kafe er definitivt ikke én av de tingene jeg ville ha reagert på. Hadde jenta di løpt rundt og hoiet, revet ned jakker som hang på stolene eller på annen måte sjenert denne familien kunne jeg skjønne at de ville ha sagt fra, men ikke slik du beskriver det nei.
![]() |
#3 |
Come what may...
|
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Ja det er helt utrolig hvor mange mennesker der ute som tror at det er helt ok å kjefte på andre sine barn på denne måten.
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Var det din jente bestemoren snakket til? (I så fall - er det mulig?)
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...I all verden !
![]() |
#9 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ga bare sinteblikket, jeg satt ved bordet en stund etterpå, og håpet det skulle skje en gang til, angrer som en hund at jeg ikke sa fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Er det mulig.
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Jøss! MAn henvender seg da ikke til andres små barn på denne måten. OM ditt barn hadde vært hyper så kunne de vel heller henvendt seg til deg som er mamman!! Klart barn sitter urolig på stolen!!
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Hjelpes.
![]() |
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Hmm, det skal mye til før jeg tilsnakker andres barn når foreldrene er til stede. Og det høres jo ikke ut som jenta di var spesielt bråkete, og da virket reaksjonen til damen en smule overdrevet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Jeg synes synd på barna deres. Trivelig å være barn i en "barn skal sees, ikke høres" familie...
![]() |
#17 |
Absolute Beginner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
Enig i alt dette. Det var veldig ufint av denne bestemora å snakke til jenta, ut fra hvordan situasjonen er beskrevet her.
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Det har jeg også opplevd flere ganger. Da snakker jeg bare pent til barnet og ber dem la være, og det har alltid funka. Sønnen min sparker også i seter sånn nesten helt automatisk og tenker slett ikke over at det er irriterende for dem foran. Jeg stopper han selvfølgelig med en gang jeg ser at han gjør det.
![]() |
#20 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...Jeg synes det var veldig ufint av hun bestemoren, og jeg hadde aldri godtatt det, hun hadde fått høre hva jeg mente om det ja!
![]() |
|
|