Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er mobilen min?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 19:22   #1
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Ulykkelig

Hvor er mobilen min?

Jeg har behov for en synsk person, evt blir gode råd svrt godt mottatt.

Sist brukt i bilen (trur eg). Ringte mannen for å fortelle at vi var forsinket etter å ha levert storebror i bursdagsselskap. Mobilen ble lagt i den åpne midtkonsollen mellom forsetene. Hentet mannen, han overtok rattet og jeg satte meg bak med lillesøster. Mormor satt i forsetet. Vi dro i butikken, hjem og skiftet, hentet eldstemann og reiste i middag til svigermor.

Kan ikke huske å tatt mobilen fra midtkonsollen eller lagt den i veska og kan ikke huske å ha sett den etter at vi gikk i butikken.

Nå har vi lett i hele bilen, i veskene våre, i jakkene og hos svigermor. Mobilen er søkk vekk.

Jeg står igjen naken, ribbet og hjelpesløs. Skal ringe butikken i morgen, men hvor i helsike skal jeg lete imens?

Jeg savner mobilen min!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.