|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det går så fint mellom marsvinene våreFor en uke siden kjøpte jeg et marsvin til som er helt nydelig. Den vi hadde fra før er en 4 månd. gammel. Vi var veldig spent på hvordan det ville gå da hun er vant til å være alene og å få all oppmerksomheten. Den nye var bare 5 uker gammel når vi fikk henne. Men det har godt over all forventning. Dere skal høre hvordan de "prater" og koser med hverandre. Det er 2 jenter. Noen ganger når vi kommer bort til buret så gjemmer den minste seg bak hun største.
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Det går så fint mellom marsvinene våre.Så søtt!
![]() |
#5 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Det går så fint mellom marsvinene våreSå fint at de går godt overens. Det bruker som regel å gå bra også da, så lenge de er av samme kjønn. Jeg har to gutter. Vi hadde den første aleine i ca 2-3 mnd før vi anskaffet en til som var litt mindre. Det også gikk kjempegreit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Det går så fint mellom marsvinene våreÅh, det er nok noen lykkelige dyr!
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Det går så fint mellom marsvinene våreSå herlig at de trives sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|