|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Gave til 4 åring som arver alt ...Har to bursdager på rappen her vi... (først julegaveideer, så bursdag...)
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt....Kanskje like greit med penger på grisen? De kommer jo godt med etterhvert. I tillegg kan hun vel kanskje få noe tegnesaker, puslespill, hobbysaker eller lignende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt....
jo penger er det mest fornuftige, men hun skjønner liksom ikke helt verdien av det enda... Hun og storesøster skal ha familieselskap sammen (bare 3 dager mellom de). Greit at hun får "ting" hun og...
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt....Cd spiller til å ha på rommet sitt?
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...Lydbøker er gøy. Og kanskje noen slike leker som ikke nødvendigvis kan arves? Jeg vet ikke aldersanbefalingene på dette, men jeg har sett noen slike "vulkan-uforsknings-sett", og "lag din egen maurtue og observer".
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt....
Ja jeg vet at de gjerne vil ha gaver, derfor jeg skriver jeg det tillegget over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...Bøker? Det er alltid pop hjemme hos oss.
![]() |
#9 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...Samsonite funny face trillekoffert. Skikkelig populært hos alle jentene mine.
![]() |
#10 |
trenger lading
|
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...
ikke så dumt kanskje, store søstrene har hver sin. Da kan det bli livlig her om kvelden (de hører ofte litt CD eller lydbok om kvelden) CD'er har vi mange av etterhvert, men finner sikkert en ny vri
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...Smykker, DVD'er, lydbøker/vanlige bøker, musikk. Evt "opplevelsesgave" i form av kinotur, svømmehalltur eller noe sånn.
![]() |
|
|