|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Hvor ofte er dere "sosiale"?Når jeg sier sosiale så mener jeg hvor ofte dere er ute i festlig lag, altså på byen, vennefester, tja stort sett alt man kan gjøre uten barn på slep på kveldstid.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Det er ikke mye. Kan vel telle på en hånd de gangene vi har vært ute sammen de siste 5 årene. Hver for oss litt oftere da, men tanken slår oss sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Sofagris melder seg her også. Jeg fester kanskje en gang i året, han likeså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Er du og mannen alltid ute samtidig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Ikke så veldig ofte, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Er du og mannen alltid ute samtidig? Vi er nesten aldri ute samtidig. jeg har det morsommere med mine venner og han med sine. Og bare meg og han er veldig kjedelig faktisk... (Og nå flytter vi ifra hverandre, så det er ikke noe å anbefale dette altså)
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?
Nei. Men vi er det av og til - da vanligvis konsert eller kino, noen ganger kombinert med middag. En sjelden gang på fest hos venner.
"Ofte"? Neei. Jeg er oftere ute enn han er. Kanskje en gang eller to i måneden, i snitt? Han går oftere på konsert enn jeg gjør; jeg går ofte ut for å spise eller drikke med venner enn han gjør
Det er absolutt ikke noe krav, men i praksis er det ganske sjelden jeg er "ute" (enten det er snakk om restaurantmiddag, kinotur, besøk hos venner, konsert eller pubrunde) uten å ta i alle fall en øl eller et glass vin
Nei. Det er helt klart jeg som er ute mest, men det er ikke noe diskusjonstema. Hvis en av oss har lyst og anledning til å gå ut, og det ikke kræsjer med noe den andre skal, så gjør vi det. Vi liker begge to godt å være alene hjemme en kveld innimellom, så det er ikke noe "problem" om den andre går ut. Skulle det bli kollisjon, ser vi vel heller på hva slags arrangement det er snakk om (og dermed hvem som "går glipp av" mest) enn på hvem som var ute sist.
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Er du og mannen alltid ute samtidig? Nei det er vi ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Fester skjeldent.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 20-01-08 kl 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Vi er sjelden ute samtidig, rett og slett fordi vi da må ha barnevakt. Bruker barnevakt i spesielle anledninger; større fester, bryllup, en fin middag i året, en kino et par ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Er du og mannen alltid ute samtidig? Det skjer omtrent aldri, sist var når lille var 5 mnd. Da var vi på juleferie og hadde barnevakt tilgjengelig. Men da dro jeg hjem kjempetidlig og han var ute til den lyse morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Er du og mannen alltid ute samtidig?
![]() |
#16 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Vi er sjelden eller aldri ute sammen. Bare ved helt spesielle anledninger. Vi er heller ikke så ofte ute med venner, men han er det oftere enn meg. Kanskje 2-3 ganger i måneden, jeg er kanskje 1-2 ganger i måneden. Det er ofte alkohol med i bildet, men ikke nødvendigvis. Ingen av oss drikker mye, er snakk om 1-2 øl eller et glass vin.
![]() |
#17 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() |
#18 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
#19 |
Originala
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?Med sosial, mener du da at man skal være ute og borte? Teller det å være på besøk? Jeg vil si at jeg er veldig sosial, jeg har et stort sosialt behov og det får jeg dekket gjennom vennebesøk både med og uten mann og/eller barn. Sosial på en eller annen måte vil jeg si at jeg er nesten hver dag, en eller annen form for besøk eller sosial greie forgår minst 5 av dagene i uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|