|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utleiehytte i fjellet. Noen tips?Vi har bestemt oss for å leie hytte på fjellet i sommer. Der er mange som leier ut hyttene sine gjennom Novasol o.l. Men det går sikekrt an å leie privat også, direkte med folk som har hytter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Utleiehytte i fjellet. Noen tips?Jeg pleier å søke opp lokale utleiere i området jeg ønsker å leie hytte. Jeg foretrekker å leie gjennom utleieformidlere, for å ha en "proff" motpart i tilfelle uenighet. Evt. kan du jo søke på finn.no. Der ligger det mange hytter ute. Norgesbooking.no har også en del hytter i fjellheimen rundt omkring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utleiehytte i fjellet. Noen tips?Sjusjøen hytteutleie fungerer bra. http://www.sjusjoen.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Utleiehytte i fjellet. Noen tips?Venabufjellet er også veldig bra - både venabu høyfjellshotell og spidsbergseter leier ut hytter. |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utleiehytte i fjellet. Noen tips?
Har tenkt litt på Venabufjellet, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Utleiehytte i fjellet. Noen tips?[quote=Elias;788337]Har tenkt litt på Venabufjellet, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trond
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Utleiehytte i fjellet. Noen tips?
Hei |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|