|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Har hatt lyse striper i håret nå i årevis, men er rett og slett litt nei. Min naturlige farge blir bare mørkere og mørkere og etterveksten mer og mer synlig.
![]() |
![]() |
#2 |
♡
|
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Jeg er en av de som et par ganger har bestemt meg å gå fra lys til mørk, og har angret. Men, jeg jeg hadde nok vært mer fornøyd om jeg hadde stripet det mørkt. Altså hatt flere nyanser i det mørke.
![]() |
#3 |
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Jeg har gjort det samme som deg, og min erfaring er at det beste er å gå så nært min naturlige hårfarge som mulig når jeg går fra lysere til mørk (som jeg egentlig er). Selv blir jeg smågal av mørk ettervekst, og vurdere å gjøre det samme som deg på denne årstiden hvor håret ikke får hjelp av solen i lysningsprosessen.
![]() |
#4 |
Like blid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Da jeg leste overskriften tenkte jeg jeg skulle si at brunt med rødt i ville du kledd. Det blir nok kjempefint!
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Det har jeg.Og jeg elsker mitt rødbrune hår. Det jeg syns er at huden min gløder mye mer og jeg syns det er lettere å sminke seg. Jeg er naturlig lys brun og har en hudfarge mer mot de mørke tonene enn lyse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Jeg gjorde det samme sist jeg var hos frisøren. Det var litt rart til å begynne med, siden jeg hadde hatt lyse striper så lenge, men nå er jeg veldig fornøyd.
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Jeg har gått fra lyst til mørkt flere ganger og har ikke angret en eneste gang. Jeg har lys hud, mørke vipper og bryn og brune øyne, og når jeg er blond får jeg komplimenter for øynene mine, og når jeg er mørk er det få som tror på meg at jeg egentlig er mye lysere i håret. Første gangen jeg gikk fra lyst til mørkt var det mange som ikke kjente meg igjen, hadde mye moro med det.
![]() |
#9 |
Like blid!
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!
Alt kler den smukke, vettu!
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Jeg er i samme situasjon, blond med litt lysere striper, blir veldig lys om sommeren, og får mer og mer irriterende ettervekst. Jeg har gått fra lyst til mørkere to ganger, den ene til mørkere blond/lysebrun og den andre gangen til en farge med mye rødt i. Jeg følte meg helt skrekkelig, så jeg kommer aldri til å prøve igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Jeg har brukt å ha mahogni eller kastansje på vinteren, mens jag er blond på sommeren. I lengden synes jeg det blir for mørkt med vinterfagren, så nå er jeg blond hele året. . Fargingen tar jeg selv, det er billig og lettvint.
![]() |
#12 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Jeg har oppr "kommunefarget" og har derfor alltid hatt mye lyse striper, var lys da jeg vokste opp. Prøvd å farge det mørkt et par ganger og holder en uke før det er tilbake til lyst.
![]() |
#13 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Det tror jeg kan bli riktig så fint og veldig kledelig på deg!
![]() |
#14 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Nå er jeg spent på å høre resultatet! Er du lys eller mørk?
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Skikkelig mørk! Med rødskjær. Veldig fornøyd! Kunne kanskje vært enda rødere faktisk, men det tar jeg nok neste gang. Ble enig med frisøren at det kanskje var greitt å gå for en mellomløsning for å venne meg litt til det. Hun anbefalte å bare ta en glansvask i tilfelle jeg angret. Jeg fulgte det rådet!
![]() |
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Meg og! Don't be shy. Send på PM hvis du er redd for paparazziene.
![]() |
#20 |
...
![]() Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!Ja bilder.
![]() |
|
|